مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن ستاد وزارت نفت برگزار می‌شود
کد خبر: 4057601
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن ستاد وزارت نفت برگزار می‌شود

مرحله مقدماتی و ارزیابی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ستاد وزارت نفت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ستاد وزارت نفت به مسئولیت جواد یزدیان و کارشناسی محسن قاسمی، قاری ممتاز، در حال برگزاری است.

در این مسابقات نفرات برتر گروه کارکنان در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم به مرحله وزارتخانه معرفی خواهند شد تا در رقابت بین پنج شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت ازجمله شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پالایش و پخش، شرکت ملی پتروشیمی و ستاد وزارت نفت حضور پیدا کنند.

محسن قاسمی، کارشناس قرآنی این دوره با اشاره به اینکه مسابقات در شرکت‌های تابع وزارت نفت سابقه‌ای چندساله دارد، گفت: بالای ۳۰ سال است که از برگزاری این مسابقات در وزارت نفت می‌گذرد؛ در این میان ستاد وزارت نفت نیز دومین دوره مسابقات قرآنی خود را برگزار می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر مرحله مقدماتی این مسابقات، ویژه کارکنان و خانواده‌های ستاد وزارت نفت، دانشگاه صنعت نفت اهواز و آبادان در حال برگزاری است.

کارشناس قرآنی ستاد وزارت نفت تصریح کرد: امروز سه‌شنبه نیز ارزیابی ابتدایی این مسابقات در دانشکده صنعت نفت آبادان برگزار خواهد شد و بعد از آن یک محفل قرآنی با قرائت بنده و اجرای گروه تواشیح مصباح نیز اجرا می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: مرحله نهایی این مسابقات در اواخر خرداد یا ابتدای تیرماه در مجتمع فرهنگی و ورزشی آبعلی برگزار خواهد شد.

مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن ستاد وزارت نفت برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha