«روابط عمومی پویا، رسانه تأثیرگذار» بررسی می‌شود
کد خبر: 4057685
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

«روابط عمومی پویا، رسانه تأثیرگذار» بررسی می‌شود

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور با عنوان «روابط عمومی پویا، رسانه تأثیرگذار» در سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، بسیج رسانه کشور با همکاری فرهنگ سرای رسانه نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور با عنوان «روابط عمومی پویا، رسانه تاثیرگذار» را برگزار می‌کنند. 

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی خبرگزاری‌ها، مطبوعات، وزارتخانه‌ها، رسانه ملی و دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود، موضوع ارتقای سطح روابط عمومی در رسانه‌ها و دستگاه‌های کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

سخنرانی عباس محمدیان، رئیس بسیج رسانه کشور و مهدی شکیبایی، رئیس فرهنگسرای رسانه بخشی از این مراسم خواهد بود. همچنین مدیران روابط عمومی این نهادها که همگی از چهره‌های شاخص و سرشناس عرصه رسانه به شمار می‌روند، تجربیات خود در حوزه ارتباطات و روابط عمومی را بیان و به اشتراک می‌گذارند. 

براساس این گزارش، این مراسم روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 14 در بسیج رسانه کشور واقع در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج)، سالن همایش‌های سازمان بسیج رسانه کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha