برگزاری جشن پایان دوره پیش دبستانی‌های مؤسسات قرآنی کرمانشاه
کد خبر: 4058603
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

برگزاری جشن پایان دوره پیش دبستانی‌های مؤسسات قرآنی کرمانشاه

جشن پایان دوره پیش دبستانی‌های مؤسسات قرآنی کرمانشاه با حضور مسئولان قرآنی استان در تالار انتظار برگزار شد.

جشن پایان دوره پیش دبستانی‌های مؤسسات قرآنی

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری جشن پایان دوره پیش دبستانی‌های مؤسسات قرآنی کرمانشاه خبر داد و گفت: این مراسم شامگاه گذشته در تالار انتظار شهر کرمانشاه با حضور مسئولان قرآنی استان برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت مؤسسات قرآنی در استان کرمانشاه، افزود: بیش از ۱۳۰ مؤسسه قرآنی در استان کرمانشاه در زمینه‌های تخصصی و عمومی مشغول به فعالیت‌های قرآنی هستند.

سلیمی تصریح کرد: امروز با توجه به تلاش و فعالیت گسترده مؤسسات قرآنی برای ترویج فرهنگ قرآنی شاهد استقبال جامعه از برنامه‌های مؤسسات قرآنی هستیم چرا که افق پیش‌روی این مراکز ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت نسلی توانمند در عرصه قرآنی است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری جشن پایان دوره پیش دبستانی‌های مؤسسات قرآنی کرمانشاه، اظهار کرد: امروز با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی و توجه به موضوع خانواده و فرزندپروری اسلامی همچنین اهمیت این موضوع و بازخورد اجتماعی آن در سطح جامعه، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه مراسم جشن پایان دوره پیش دبستانی‌های مؤسسات قرآنی کرمانشاه را هماهنگ و یکپارچه و در سه نوبت برگزار کرد.

وی در پایان افزود: در مراسم جشن یاد شده هزار و ۵۰۰ نفر از مدیران و مربیان قرآنی، نوآموزان و والدین آنان حضور داشتند که همراه با اهداء جوایز و تقدیر از مدیران مؤسسات قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha