حضور خادمان رضوی کانون پرورشی فکری کودکان ارومیه
کد خبر: 4062901
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

حضور خادمان رضوی کانون پرورشی فکری کودکان ارومیه

همزمان با دهه کرامت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی میزبان خادمان رضوی حامل پرچم مطهر حضرت امام رضا (ع) بودند.

خادمان رضویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی ۱۸ خرداد در حضور خادمان رضوی در جشن «از عصمت تا کرامت» کانون پرورشی فکری کودکان ارومیه اظهار کرد: امام رضا(ع) آرامش دل‏‌های بی‏قراری است که طنین ناله‏‌هایشان، در جان ضریح می‌‏پیچد.

وی افزود: در هشتمین روز از ورود کاروان زیر سایه خورشید به آذربایجان‌غربی، نوبت به زیارت کودکان عضو کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ارومیه رسید و حال و هوای کودکان را امام رضایی کرد و با حضور این کاروان در جشن دهه کرامت، اثر گذاری آن را در بین کودکان بیشتر کرد. 

حجت‌الاسلام نوروز نژاد بیان کرد: در بدو ورود خدام رضوی، کودکان با خواندن شعر کوتاهی در وصف امام رضا(ع) از کاروان حامل پرچم رضوی استقبال کردند و خدام رضوی با مداحی و خواندن صلوات خاصه دل های کودکان را راهی مشهدالرضا کردند.

وی ادامه داد: این مراسم با اجرای برنامه های متنوع این کانون و تجلیل از کودکان با اسامی حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و رونمایی از نقاشی اعضای کانون با موضوع امام رضا(ع) همراه بود.

انتهای پیام
captcha