حضور کاروان زیر سایه خورشید در اشنویه
کد خبر: 4063083
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

حضور کاروان زیر سایه خورشید در اشنویه

خادمیاران آستان قدس رضوی در قالب «کاروان زیر سایه خورشید» به اشنویه سفر کردند.

کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان اشنویهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 19 خرداد در سفر کاروان خادمیاران آستان قدس رضوی در اشنویه اظهار کرد: همزمان با ایام دهه کرامت خادمان رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با استقبال اقشار مختلف مردم وارد اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی شدند.

وی افزود: کاروان‌ زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم، مبلغان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی است که با استقبال جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در بدو ورود به اشنویه در مزار شهدای این شهرستان حضور یافتند و ضمن غبارروبی و عطرافشانی، با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد بیان کرد: در ادامه سفیران امام مهربانی‌ها با خانواده شهدای این شهرستان دیدار کرده و در بخشی دیگر از برنامه‌های فرهنگی خود به بیمارستان این شهرستان رفته و بسته‌های متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) را در فضایی معنوی همراه شاخه گل میان بیماران توزیع کردند.

وی ادامه داد: اجرای آئین مداحی، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و توسل به آن حضرت در  فضای بیمارستان از دیگر برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در اشنویه بود.

انتهای پیام
captcha