برگزاری کلاس‌های تابستانی برای کودکان از سوی مؤسسه نورالهدی
کد خبر: 4064484
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

برگزاری کلاس‌های تابستانی برای کودکان از سوی مؤسسه نورالهدی

مدیرعامل مؤسسه نورالهدی گناوه از برگزاری کلاس‌های تابستانی قرآنی برای کودکان دختر و پسر 4 تا 10 سال از سوی این مجموعه خبر داد.

کلاس قرآن کودکانلیلا بهمنیاری، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نورالهدی گناوه در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با برنامه‌های این مؤسسه بیان کرد: در حال برگزاری کلاس‌های تابستانی قرآنی برای کودکان دختر و پسر 4 تا 10 سال هستیم.

وی ادامه داد: در این کلاس‌ها حفظ قرآن، نقاشی، الفبای فارسی و ... آموزش داده می‌شود. یک کلاس تدبر در قرآن نیز ویژه بزرگسالان داریم که قبلاً حضوری بوده ولی اینک مجازی است و استاد از شهر قم حضور دارد.

مدیر این مؤسسه قرآنی که مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است، مهم‌ترین مشکل مؤسسه را نداشتن مکان مناسب دانست و گفت: قبلاً در ملکی که یک نفر خیر به ما داده بود ساکن بودیم، وسایل زیادی برای مؤسسه خریداری کرده بودیم به طوری که حتی اساتیدی که از قم برای تدریس می‌آمدند در همان مکان ساکن می‌شدند، ولی وقتی صاحبخانه، ملک خود را خواست وسایل را در انباری خانه‌ام و جاهای مختلف جا داده‌ام و از این رو نگران تخریب وسایل هستم، در محل جدید که طبقه بالای حسینیه است فقط چند میز و صندلی برای برگزاری کلاس چیده‌ایم.

وی اظهار کرد: خیلی پیگیری کردم که زمینی با کاربری فرهنگی دریافت کنم یا با خیران برای انجام وقف قرآنی برای مؤسسه ارتباط بگیرم که متأسفانه تا این لحظه تمام تلاش‌ها بی‌نتیجه بوده است.

مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نورالهدی گناوه به نشانی استان بوشهر، شهرستان گناوه، بلوار امام حسین(ع)، طبقه بالای حسینیه امامزاده سلیمان(ع) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha