طراحی کتاب‌های «نسیم بهشت ۱ و ۲» از سوی مؤسسه نسیم قرآن
کد خبر: 4066877
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

طراحی کتاب‌های «نسیم بهشت ۱ و ۲» از سوی مؤسسه نسیم قرآن

کتاب‌های «نسیم بهشت ۱ و ۲» ویژه نونهالان و کودکان از سوی مؤسسه نسیم قرآن رفسنجان طراحی و چاپ شده است.

کتاب نسیم بهشتبه گزارش ایکنا، کتاب‌های «نسیم بهشت 1 و 2» ویژه نونهالان و کودکان در سنین ۴ تا ۱۰ سال از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نسیم قرآن رفسنجان طراحی شده و زیر نظر انتشارات حبیب قم به چاپ رسیده است.

محتوای آموزشی جلد 1 شامل آموزش حروف الفبا، ۳۲ حرف کامل به زبان کودکانه همراه با قصه‌هایی که در روستا اتفاق افتاده، است، محتوای آموزشی جلد 2 نیز آموزش صداهای کوتاه و بلند و همچنین دیگر قواعد قرآنی از قبیل تنوین، سکون، وقف و ... است. این کتاب نیز همراه با قصه برای کودکان طراحی شده است.

مدیران و فعالان قرآنی مؤسسات به منظور دریافت این کتاب‌ها با تخفیف می‌توانند با شماره 09139931482 تماس بگیرند. روش تدریس کتاب‌ها نیز رایگان آموزش داده می‌شود.

یادآوری می‌شود، مؤسسه نسیم قرآن رفسنجان از سال 1382 با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی و در راستای توسعه اهداف دینی تأسیس شده و فعالیت‌های آن در شاخه‌های پذیرش خردسالان در سنین 3 تا 6 سال، آموزش روخوانی، روان‌خوانی و تجوید، آموزش مفاهیم قرآن کریم، آموزش تفسیر جزء 30 قرآن کریم، آموزش حفظ جزء 30 قرآن کریم، آموزش قصه‌های قرآنی همراه با اشاره، آموزش‌‌های هنری از قبیل کاردستی و هنرهای تجسمی، آموزش ابتدایی کامپیوتر و اردوهای داخل شهری انجام می‌شود.

این مؤسسه در رفسنجان، خیابان شهدا، خیابان شهید بهشتی شمالی، جنب مسجد امام خمینی(ره)، کوچه 31 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha