اوقاف کرمانشاه فعال‌ترین دستگاه استان در اجرای برنامه‌های قرآنی
کد خبر: 4067043
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

اوقاف کرمانشاه فعال‌ترین دستگاه استان در اجرای برنامه‌های قرآنی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حرکت امور قرآنی سازمان اوقاف در مسیر هم‌افزایی با سایر نهاد‌های قرآنی است، گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه فعال‌ترین دستگاه استان در اجرای برنامه‌های قرآنی استان است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در نشست خبری رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف که در سالن اجتماعات اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برگزار شد با اشاره به حرکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در مسیر هم‌افزایی با نهاد‌های قرآنی، اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف کرمانشاه در مسیر ترویج و اثرگذاری هدفمند فعالیت‌های قرآنی، ترویج اقدامات خلاقانه و نوآورانه در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن گام‌های بلندی را برداشته که بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه فعال‌ترین دستگاه در اجرای برنامه‌های قرآنی استان است و برنامه‌های برجسته‌ای را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی با تقدیر از تلاش‌های فعالان قرآنی استان، گفت: امروز اگر بخواهیم از مهجوریت‌های قرآن بگوییم بسیار زیاد است لذا این موضوع می‌طلبد تا تلاشمان در عرصه قرآنی را بیشتر کنیم و هر چه انجام دهیم در این مسیر بازهم کم است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان به بخشی از اقدامات اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در بحث توزیع قرآن، برگزاری مسابقات و بحث‌های آموزشی فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهد که تمامی آن‌ها در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی این استان است.

انتهای پیام
captcha