فعالیت 44 کانون خدمت رضوی عمومی در مساجد البرز
کد خبر: 4067445
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

فعالیت 44 کانون خدمت رضوی عمومی در مساجد البرز

مسئول کانون‌های خدمت رضوی مرکزی کرج از فعالیت 44 کانون خدمت رضوی عمومی در مساجد، اداره‌ها و حسینیه‌های استان البرز خبر داد.

کانون خدمت رضوی

به گزارش ایکنا از البرز، حمیدرضا حاجی‌محمدی، مسئول کانون‌های خدمت رضوی مرکزی کرج در مراسم افتتاح کانون خدمت رضوی منطقه یک کرج که عصر روز سه‌شنبه، هفتم تیرماه در محل این کانون برگزار شد، اظهارکرد: در راستای هم‌افزایی و همکاری بیشتر خادمیاران رضوی در مناطق مختلف کرج علاوه بر کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی، برای هر منطقه یک کانون مرکزی خدمت رضوی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایت خداوند و الطاف امام رضا(ع) کانون خدمت رضوی منطقه یک کرج در جوار مسجد جامع این منطقه افتتاح شد.

این مسئول، با بیان اینکه مسجد جامع کرج یکی از مساجد فعال استان البرز است، افزود: امروز ششمین کانون مرکزی خدمت رضوی در منطقه یک افتتاح شده و امیدواریم به زودی چهار کانون مرکزی دیگر در سطح کرج افتتاح شود.

حاجی‌محمدی، دسترسی آسان خادمیاران به کانون‌های خدمت رضوی را از اهداف افتتاح این کانون‌ها برشمرد و گفت: در حال حاضر حدود چهار هزار خادمیار رضوی در  البرز حضور دارند و 44 کانون خدمت رضوی عمومی در مساجد، اداره‌ها و حسینیه‌ها فعال است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های کانون‌های تخصصی در این استان گفت: از 19 کانون تخصصی ما بیش از 10 کانون فعال است و در زمینه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ رضوی، خادمیاران این کانون‌ها به ارائه خدمت می‌پردازند.

در ادامه مرتضی رعیتی، مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه یک کرج در این مراسم ضمن دعوت از خادمیاران برای ارتقای فعالیت‌هایشان گفت: مقام معظم رهبری در حکمشان برای رئیس آستان قدس رضوی در منشوری بر هشت نکته تاکید کردند و امروز همه ما موظفیم تا پایبند بر این نکات باشیم.

رعیتی، با تاکید بر اهمیت فعالیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت: امروز فرزندان ما تحت تاثیر فضای مجازی هستند و ما نیز باید با تقویت فعالیت‌های خود در فضای مجازی و همکاری کانون‌های خدمت رضوی با کانون خبر و رسانه رضوی به شکل تخصصی در این فضا وارد شویم.

وی گفت: همه ما باید با همکاری و هم‌افزایی با کانون‌های عمومی و تخصصی، گام‌های موثری را در جهت رضایت امام رضا(ع) برداریم.

 

انتهای پیام
captcha