۴۰۰ مدیر و مربی مؤسسات قرآنی کرمانشاه ثبت‌نام بیمه شدند
کد خبر: 4068259
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

۴۰۰ مدیر و مربی مؤسسات قرآنی کرمانشاه ثبت‌نام بیمه شدند

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه با اشاره به روند ثبت‌نام بیمه مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی استان توسط اتحادیه قرآنی، گفت: تاکنون ۴۰۰ نفر از مدیران و مربیان قرآنی استان برای طی شدن روند معرفی به کارگزاری صندوق بیمه در اتحادیه کشوری ثبت‌نام شدند.

پیمان سلیمی اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به روند ثبت‌نام مدیران و مربیان استان برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه آنان، اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ نفر از مدیران و مربیان قرآنی استان کار بررسی تقاضا و احراز شرایط آنان از سوی اتحادیه استانی انجام شده و ثبت‌نام آنان به اتحادیه کشوری اعلام شده است.

وی با اشاره به ضوابط قرار گرفتن افراد در لیست خدمات بیمه‌ای، افزود: افراد مشمول پس از تأیید اتحادیه استانی به اتحادیه کشوری معرفی می‌شوند همچنین مربیان مؤسسات نیز باید توسط مدیران مؤسسات با ارائه مستندات تأیید شوند.

سلیمی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر لیست اعلامی اتحادیه کشوری و صفر بودن سهمیه استان، تصریح کرد: این لیست مربوط به پیش از برگزاری مجمع اتحادیه کشوری است و استان‌هایی که ثبت‌نام بیمه را شروع نکرده بودند در این لیست سهمیه آنان صفر اعلام شده درصورتی که اتحادیه استان کرمانشاه پس از برگزاری مجمع اقدام به ثبت‌نام بیمه و وام کرده و تا امروز نزدیک به ۴۰۰ ثبت‌نام بیمه و ۴۵۰ ثبت‌نام وام مشاغل خانگی قرآنی در استان داشته‌ایم.

۴۰۰ مدیر و مربی مؤسسات قرآنی کرمانشاه ثبت‌نام بیمه شدند

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: کار ارائه گواهینامه دوره آموزش آنلاین قرآن‌کریم همزمان با شروع ثبت‌نام وام و بیمه مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی شروع شده و تاکنون بیش از ۱۰۰ گواهینامه ارائه شده است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم تا فعالین قرآنی که تحت پوشش بیمه و عضویت صندوق اجتماعی قرار می‌گیرند با خاطری آسوده به فعالیت خود در مسیر ترویج فرهنگ قرآنی بپردازند چرا که معتقدیم افرادی که در این مسیر گام برمی‌دارند باید از هر لحاظ تأمین شوند و ارزش کار آنان با هیچ چیزی جبران نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha