همایش خادم‌یاران رضوی ارومیه
کد خبر: 4068365
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

همایش خادم‌یاران رضوی ارومیه

همایش خادم‌یاران رضوی با حضور مدیر کانون‌های خادم‌یاری و خدمت رضوی آستان قدس رضوی در ارومیه برگزار شد.

همایش خادم‌یاران رضوی ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، 12 تیر همایش خادم‌یاران رضوی در ارومیه با حضور مهدی رضوی کیا، مدیر کانون‌های خادم‌یاری و خدمت رضوی آستان قدس رضوی برگزار شد.

مدیر کانون‌های خادم‌یاری و خدمت رضوی آستان قدس رضوی در این همایش اظهار کرد: خدمت به خادمان امام رضا(ع) یک توفیق الهی هست و باید همواره به درگاه خداوند دعا کرد تا این توفیق را برای همیشه نصیب حال ما بکند.

مهدی رضوی‌کیا افزود: پیش از دوره امام رضا(ع) انحراف زیادی در مذهب شیعه به وجود آمده بود اما با حضور امام رضا(ع) در ایران بسیاری از گسست‌های مذهبی در ایران از بین رفته و یک اتحاد بین شیعیان ایران به وجود آمد.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن روز شهادت امام جواد(ع) ادامه داد: در روایات آمده است که ایشان می‎فرمایند: «هرکس بخواهد مرا زیارت کند به زیارت پدرم در طوس برود» و این بی‌دلیل نیست که امام جواد(ع) به شیعیان توضیه می‌کند به مشهد مقدس بیاید و این نشان از نقش ایشان است.

مدیر کانون‌های خادم‌یاری و خدمت رضوی آستان قدس رضوی عنوان کرد: دستگیری و خدمت به نیازمندان یک عنایت ویژه از طرف خداوند است که نصیب هرکسی نمی‌شود و خداوند خادمان را وسیله این کمک به دیگران قرار داده است.

وی تصریح کرد: خادمان رضوی با دستگیری نیازمندان عشق و علاقه امام رضا(ع) را به افراد منتقل می‌کنند و تنها تفاوت این کمک‌ها با کمک سایر دستگاه‌ها در همین نکته است.

دبیر کانون‌های خادمیاری و خدمت رضوی آذربایجان‌غربی هم در این جلسه خاطرنشان کرد: همه امامان(ع) دارای ویژگی حسنه‌ای هستند که شرایط خاص زمانی موجب می‌شود در یک برهه‌ای یک ویژگی خاص امامان(ع) برجسته شود.

حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد اظهار کرد: در زمان ولایت امام جواد(ع) هم شرایط ایجاد می‌کند که ویژگی جواد بودن ایشان بیش از بقیه ویژگی‌ها نمود بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام
captcha