24 تیر؛ زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد
کد خبر: 4068434
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

24 تیر؛ زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری مجمع عمومی این اتحادیه با یک هفته تعویق، در روز جمعه، 24 تیرماه خبر داد.

حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزدحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، در خصوص زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه استان اظهار کرد: در نشست اخیر هیئت مدیره اتحادیه در این زمینه بحث و تبادل نظر شد و بنابر اتفاق نظر و آرای اعضا به‌دلیل همزمانی با روز عرفه و عید قربان و احتمال به حداقل رسیدن حضور مدیران مؤسسات قرآنی و عدم به حدنصاب رسیدن اعضا، مقرر شد این مجمع با یک هفته تعویق تشکیل شود.

وی ادامه داد: بنابراین مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده اتحادیه قرآنی یزد، روز جمعه، 24 تیرماه از ساعت 8:30 صبح در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد واقع در بلوار جمهوری برگزار می‌شود.

مطهریان گزارش عملکرد اتحادیه در سال 1400، ارائه تراز مالی و گزارش بازرسان را از جمله برنامه‌های این مجمع برشمرد و گفت: در این نشست بندهای اساسنامه رأی‌گیری و در صورت صلاحیت مجمع تغییر یا مورد تصویب قرار می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان یزد بحث و تبادل نظر در مورد مالیات را از دیگر برنامه‌های این مجمع اعلام و بیان کرد: همچنین در این نشست در زمینه بیمه معلمان قرآنی که با حضور حسن ابراهیمی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد برگزار می‌شود، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha