برگزاری جلسه مشترک مجمع‌القرآن و آموزش و پرورش شهرستان گراش
کد خبر: 4074476
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

برگزاری جلسه مشترک مجمع‌القرآن و آموزش و پرورش شهرستان گراش

جلسه مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بصیری، مدیر مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس با محمدعلی فرجی، رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

جلسه مشترک مجمع‌القرآن گراش با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا، جلسه مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بصیری، مدیر مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس با محمدعلی فرجی، رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان امروز، هشتم مردادماه در محل این اداره برگزار شد.

طی این جلسه حجت‌الاسلام بصیری، مسئول موسسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه، گفت: با توجه به ظرفیت مجمع‌القرآن و استعدادهایی از قاریان و حافظان در مؤسسه امید است شاهد تعامل و همکاری بیش از پیش بین مؤسسه و‌ این اداره‌کل باشیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح قرآنی «تسنیم» با محوریت حفظ سه جزء از قرآن در دو ماه تابستان، ثبت حفظ دو ساله ویژه طلاب جدیدالورود، طرح حفظ تلفنی و دوره‌های مجازی حفظ و تدبر در قرآن از جمله فعالیت شعب مؤسسه است. در کنار آن نیز دانش‌آموزان در مدرسه قرآن‌محور(غیرانتفاعی)بشارت وابسته به مؤسسه در کنار فراگیری دروس مصوب آموزش و پرورش برای هر پایه، به صورت ویژه به آموزش قرآن و حفظ و فنون تلاوت بنابر استعداد و ظرفیتی که دارند، می‌پردازند.

در ادامه این جلسه محمدعلی فرجی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان با تشکر از فعالیت‌های این مؤسسه برای ترویج قرآن در مدارس، خواهان ارائه طرح‌ها و ایده‌های جدید و نوآورانه به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی و تربیتی در مدارس شد.

انتهای پیام
captcha