کانون‌های خادمیار در استان‌ها نیازمند نیروی متخصص پزشک و پرستار
کد خبر: 4075334
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

کانون‌های خادمیار در استان‌ها نیازمند نیروی متخصص پزشک و پرستار

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی گفت: کانون‌های خادمیاری رضوی آستان قدس رضوی در استان‌ها نیازمند نیروی متخصص پزشک و پرستار است.

کانون‌های خادمیار

مهدی رضوی‌کیا در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به تحول در فرآیند جذب خادمیاران رضوی در مرکز استان‌ها، عنوان کرد: در فرآیندهای اولیه جذب افراد، توسعه کیفی مورد نظر کانون‌های خادمیاری نبود، لذا افراد زیادی با تخصص‌های گوناگون قریب به ۲۲۰ نفر از کل کشور در پرتال رسمی خادمیاری رضوی ثبت‌نام کردند و در مرحله بعد این افراد پایش شدند اما به دلیل عمومیت فراخوان اولیه، نیروهای کیفی و تخصصی فرصت ثبت‌نام در سامانه را نیافتند، بنابراین در حال حاضر عمده تمرکز بر جذب نیروهای متخصص است.

وی با اشاره به روند جذب افراد در مراکز استان‌ها، اظهار کرد: به دلیل نیاز به نیروی متخصص در زمینه‌های گوناگون خدمت‌رسانی در فرآیند جذب خادمیاران جدید، فراخوانی اعلام نمی‌شود و نمایندگان آستان قدس رضوی در مراکز کانون‌های خادمیاری استان‌ها، مسئولیت جذب افراد کاربلد و متخصص در زمینه‌های مورد نیاز را بر عهده دارند.

رضوی‌کیا با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی دقیق‌تر فعالیت‌های مراکز خادمیاری استان‌ها، تصریح کرد: خادمیاری رسانه جزو حوزه‌هایی است که باید با حمایت بیشتر آستان قدس رضوی تقویت شود تا بتوانیم اطلاع‌رسانی قوی‌تری در مراکز استان‌ها در رابطه با عملکرد دقیق این مراکز و اهداف مورد نظر برای عموم مردم داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اعزام خادمیاران مراکز استان‌ها به زیارت حرم امام رضا (ع)، بیان کرد: برای افزایش انگیزه و روحیه خدمت در خادمیاران و افراد فعال در کانون‌های رضوی مراکز استان‌ها، این افراد متناسب با میزان خدماتی که ارائه می‌دهند به زیارت بارگاه امام هشتم مشرف خواهند شد و در آستان قدس رضوی نیز به ارائه خدمت به زائران خواهند پرداخت.

وی با اشاره به عمده نیاز حوزه تخصصی کانون‌های خادمیاری استان‌ها، افزود: در حال حاضر کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی نیازمند افراد متخصص در حوزه درمانی به‌ خصوص پزشکان و پرستاران هستند. علاوه بر این افراد توانمند و مستعد یادگیری در حوزه اشتغال نیز تحت آموزش قرار گرفته و برای ارائه خدمات هدایت می‌شوند و متناسب با این نیازها بر اساس تفاهمی که با کمیته امداد امام خمینی (ره) و مجموعه منعقد شده است، تسهیلات خوبی در اختیار کانون‌های خادمیاری قرار خواهد گرفت.

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی، با اشاره به اهداف کانون در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: درحال حاضر عمده تمرکز کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی در مرحله اول توسعه کیفی شبکه خدمات‌رسانی و در مرحله بعد توسعه اشتغال افراد مستعد است که امیدواریم با کمک اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی خدمات کانون‌ها بتوانیم به اهداف مجموعه به نحو مطلوب نائل شویم.

انتهای پیام
captcha