توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان
کد خبر: 4084986
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان

مدیر موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان با اشاره به توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در این موکب گفت: موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان تا پنج روز بعد از اربعین به زائران امام حسین(ع) خدمات‌دهی می‌کند.

بابایی مدیر موکب هیئت اعظم تعزیه لرستانسجاد بابایی، مدیر موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه این موکب از ۱۷ شهریورماه در مسیر اصلی جاده خرم‌آباد به اندیمشک برپا شده است، اظهار کرد: این موکب روزانه در سه وعده غذایی صبح، ظهر و شام، ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین زوار اربعین حسینی توزیع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام نیروها و خادمان این موکب به‌صورت خودجوش و مردمی فعالیت دارند، بیان کرد: فعالیت موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان کاملا مردمی و شبانه‌روزی بوده و با توجه به عبور اکثریت زائران اربعین از مسیر لرستان، دو مکان استراحت به گنجایش ۳۰۰ نفر برای زائران اربعین در نظر گرفته شده است. علاوه بر این چادرهای مسافرتی و امکانات خواب نیز در اختیار خانواده‌های زائر قرار می‌گیرد.

بابایی با بیان اینکه موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان تا پنج روز بعد از اربعین به زائران امام حسین(ع) خدمات‌دهی می‌کند به دیگر خدمات این موکب اشاره کرد و گفت: در موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان خدماتی چون، درمانگاه، سقاخانه، ماساژ و خیاطی به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود. سرویس‌های بهداشتی و حمام در دو بخش آقایان و بانوان نیز برای زائران تعبیه شده است.

انتهای پیام
captcha