۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین اعزام شدند
کد خبر: 4085480
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین اعزام شدند

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین اعزام شدند که از این تعداد 2 دستگاه در مرز خسروی و ۳۳ دستگاه در مرز مهران مستقر می‌شوند.

اعزام اتوبوس زائران اربعین

غلامعلی نیک‌فهم، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اعزام اتوبوس‌ها از استان به مرز‌های مهران و خسروی جهت انتقال زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلا، اتوبوس‌های گیلان به مرز مهران و خسروی اعزام شدند.

وی افزود: در بازه زمانی 11 تا 18 شهریورماه هفت‌هزار و 46 زائر گیلانی اربعین حسینی با 387 دستگاه اتوبوس از رشت به مرزهای مهران و خسروی اعزام شده‌اند که در حال حاضر روند انتقال زائران از مرزهای مهران و خسروی به رشت ادامه دارد.

نیک‌فهم تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 35 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین اعزام شدند که از این تعداد دو دستگاه در مرز خسروی و 33 دستگاه در مرز مهران مستقر می‌شوند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه اتوبوس‌ها در مرز مستقر شدند و پس از ورود زائران و سرویس‌گیری به سمت رشت حرکت می‌کنند، گفت: در مرز مهران سکویی برای تهیه بلیت زائرین گیلانی مشخص شده و همکاران ما هم حضور دارند و به روند تهیه بلیط با نرخ مصوب و تسهیل در انتقال زائران به استان نظارت و همکاری می‌کنند.

نرخ بلیط هر نفر با اتوبوس ویژه از مهران به رشت، ۵۵۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha