استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران در سنندج
کد خبر: 4085565
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران در سنندج

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج گفت: به‌ منظور خدمات‌دهی شایسته و مطلوب به‌ مسافران و زائران اربعین حسینی(ع)، تمام ظرفیت‌ها در این شهرستان به‌کار گرفته شده است.

زائران اربعین حسینی در سنندج

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، پیام مجیدی، سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج امروز، 23 شهریورماه در بازدید میدانی از موکب‌های مستقر در ورودی شهر و تأسیسات گردشگری و اقامتی سنندج اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین و افزایش حضور مسافران و زائران حسینی در شهرستان، اهمیت ارائه خدمات مطلوب در مراکز اقامتی و خدمات گردشگری دوچندان شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سنندج در این ایام، پذیرای تعداد زیادی از مسافران و زائران است، افزود: تمام ارگان‌های دولتی و به‌ویژه مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز سنندج به‌ خوبی در حال پذیرایی و خدمات‌دهی به زوار حسینی هستند.

سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج بیان کرد: در ایام اربعین، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی تشدید شده است.

وی در پایان یادآور شد: در این ایام اقلام تبلیغاتی از قبیل بروشورها و کتابچه‌های مربوط به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان برای رفاه حال زائران در مبادی ورودی شهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha