خدمت‌رسانی ۱۴۹ شرکت حمل و نقل مسافری گیلان به زائران اربعین
کد خبر: 4086332
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

خدمت‌رسانی ۱۴۹ شرکت حمل و نقل مسافری گیلان به زائران اربعین

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ارائه خدمت ۱۴۹ شرکت حمل و نقل مسافری گیلان به زائران اربعین حسینی، گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ زائر اربعین حسینی با ناوگان حمل و نقل عمومی از مرز‌های مهران و خسروی به استان بازگردانده شدند.

اتوبوسغلامعلی نیک‌فهم، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به ارائه خدمت 149 شرکت حمل‌ و نقل مسافری گیلان به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و 500 زائر اربعین حسینی با ناوگان حمل و نقل عمومی از مرزهای مهران و خسروی به استان بازگردانده شده‌اند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود سه هزار و 500 زائر دیگر طی روزهای آینده با اتوبوس از مرزهای زمینی به استان بازگردند، افزود: از اول تا 26 شهریورماه بیش از هشت‌‌هزار زائر گیلانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان به مرزهای عراق اعزام شدند که از این تعداد هفت‌هزار و 432 زائر در قالب 551 سفر اتوبوس به مرز مهران و 706 زائر در قالب 74سفر اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند.

نیک‌فهم با تأکید بر اینکه افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها در اربعین حسینی ممنوع است و بازرسان بر روند ارائه بلیت نظارت می‌کنند، گفت: اتوبوس‌ها در مرز مستقر می‌شوند و پس از ورود زائران و سرویس‌گیری به سمت رشت حرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha