نبود آثار ضرب و جرح در بدن مرحومه مهسا امینی
کد خبر: 4086404
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
در برنامه امواج شبهه رادیو گفتگو مطرح شد؛

نبود آثار ضرب و جرح در بدن مرحومه مهسا امینی

در بخشی از گزارش بیمارستان کسری که در آن درباره وضعیت جسمانی مرحومه مهسا امینی توضیحاتی داده، آمده که مهسا امینی فاقد آثار ضرب و جرح بوده است.

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: در برنامه امواج شبهه رادیو گفتگو، بخش‌هایی از گزارش بیمارستان کسری درباره مرحومه مهسا امینی منتشر شد.

در بخشی از این گزارش ذکر شده است:

خانم امینی دارای تومور مغزی بوده و در پنج سالگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است و آثار جراحی و سابقه در سمت راست پیشانی وجود دارد.

همچنین سابقه دیابت بی‌مزه و مصرف چند دارو داشته است، همچنین جواب تست‌های مواد مخدر منفی بوده است؛ پدر نامبرده اجازه برخی معاینات را نداده است.

در معاینه ظاهری، پزشک و سرپرستار این موارد را تأیید کرده‌اند؛ در معاینه ظاهری گفته شده سر و صورت فاقد آثار ضرب و جرح و فاقد شکستگی در استخوان جمجمه و صورت بر اساس رؤیت و لمس استخوانی و مشاهده سی تی اسکن‌های جمجمه بوده است.

در معاینه‌های گردن خانم مهسا امینی نیز آثار ضرب و جرح دیده نشده است. در قدام قفسه سینه نیز آثار احیای بیمارستانی و جای شوک‌هایی به صورت خصوصی مربعی شکل در سینه مشهود است و آثار ظاهری دال بر و ضرب و شتم مشهود نیست.

در پشت خلف تن نیز فاقد آثار ضرب و جرح بوده است.

همچنین در ادامه این برنامه مرتضی محمدیان، کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه تمامی موارد مرتبط با سلامتی مورد بررسی قرار گرفته است گفت: اساساً پلیس امنیت اخلاقی ساز و کاری درباره تنبیه افراد ندارد و صرفاً سالنی وجود دارد که تمامی مردمان آن را دیده‌اند.

وی ادامه داد: درخواست ما از فرمانده انتظامی کشور این است که تمامی ۲۰ الی ۲۵ دقیقه حضور خانم امینی در محل گشت امنیت اخلاقی را نمایش دهند.

محمدیان تصریح کرد: همچنین قرار است در آینده با دخترانی که همراه خانم امینی درون ون بوده‌اند نیز مصاحبه شود.

این کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه ضابطان تشخیص داده‌اند که تخلفی صورت گرفته است، گفت: خانم امینی وارد ساختمان پلیس شده است و مانند تمامی افرادی که بر روی صندلی نشسته بودند، روی صندلی نشسته است و قوانین جزایی کشور برای آن‌ها خوانده شده است و این خانم اعلام کرده که می‌خواهد از آن مکان خارج شود و پلیس گفته که باید بنشیند و در زمان نوبت خود خانواده‌اش برایش لباس مناسب بیاورند و بعد از تعهد کتبی از پلیس امنیت اخلاقی خارج شود.

وی تصریح کرد: هیچ چیزی برای مخفی کاری وجود ندارد اما موضوع این است عده‌ای می‌خواهند از یک دختر خانم جوان استفاده کنند و زن‌ها را به خیابان بکشانند تا مقدمه‌ای برای اغتشاشات خیابانی باشد و بتوانند مسئله‌ای که کاملاً در یک ساختار و فرایند قانونی رخ داده است را به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباط دهند و این اتفاق عجیب و غریب است و به نظر من همه مردم متوجه این طراحی طرف مقابل شده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه پزشک در همان گزارش ابتدایی خود گفته است که علائم مبنی‌ بر آی سی اچ و خونریزی در اطراف پرده‌های مغزی و جمجمه وجود ندارد، اظهار کرد: با این حالت خانم امینی در بیمارستان پذیرش شده و این بر خلاف توییتی است که در فضای مجازی منتشر شده و در آن گفته شده در اطراف گوش خانم امینی خون وجود داشته است.

وی گفت: اساساً اگر در یک مرکز جزئی موضوعی رخ داده باشد، هرگز قابل سرایت به اصل نظام سیاسی نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha