برگزاری اجتماع عزاداران نبوی در کرمانشاه
کد خبر: 4087676
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

برگزاری اجتماع عزاداران نبوی در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اجتماع عزاداران نبوی و اعلام انزجار از تحرکات اخیر عوامل استکبار عصر امروز در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

اجتماع عزاداران نبوی

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری اجتماع عزاداران نبوی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: اجتماع بزرگ عزاداران نبوی و اعلام انزجار از تحرکات اخیر عوامل استکبار در شهر کرمانشاه عصر امروز شنبه دوم مهرماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در چهار راه نوبهار برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته گذشته شاهد بی‌حرمتی و هتک حرمت عوامل استکبار به ساحت قرآن، مقدسات و ائمه اطهار(ع) بودیم که مردم مؤمن و ولایت‌مدار کرمانشاه امروز در اجتماعی بزرگ این هتک حرمت را محکوم می‌کنند.

وی با تشریح برخی از برنامه‌های این مراسم، گفت: حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه سخنران این مراسم خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم، تصریح کرد: مردم کرمانشاه همیشه در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری فعال داشته‌اند و امروز بار دیگر با حضور گسترده خود نشان می‌دهند که صف آنان از اغتشاشگران جدا است.

انتهای پیام
captcha