قلم هوشمند قرآنی و 48 تلاوت در «حبل‌الایمان» + دانلود
کد خبر: 4089143
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

قلم هوشمند قرآنی و 48 تلاوت در «حبل‌الایمان» + دانلود

نرم‌افزار قرآنی «حبل الایمان» امکاناتی از قبیل قلم هوشمند قرآنی، دسترسی به مفاتیح‌الجنان به صورت صوتی و متنی، ۴۸ دوره آموزش قرائت ترتیل و قرائت صحیح قرآن و... را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به گزارش ایکنا، تلفن همراه و تولید نرم‌افزارهای ویژه گجت‌ها عاملی شد تا همراه داشتن متن قرآن یا دیگر کتب دینی برای علاقه‌مندان میسر باشد و بهره‌مندی از محتوای این کتاب‌ها محدود به خانه یا اماکن مذهبی نشود.

طی سال‌های اخیر اپ‌های زیادی در این زمینه طراحی شدند، اما یکی از اپلیکیشن‌های خوش‌ساخت در دسته‌بندی مذهبی «حبل الایمان» نام دارد که قرآن و مفاتیح را در اختیار شما قرار می‌دهد.

حبل الایمان، ۴۸ دوره آموزش ترتیل و قرائت صحیح را با صدای قاریان مشهور ایران و جهان برای شما در نظر گرفته است. این برنامه امکانات متعددی از قبیل قلم هوشمند قرآنی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید قرائت صحیح قرآن در اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است. اما بسیاری از افراد با توجه به ضعف آموزش معمولاً در خواندن صحیح قرآن با مشکل روبه‌رو هستند. اما قرآن‌های صوتی، این مشکل را به طور کامل برای شما برطرف کرده‌اند. لذا قرآن صوتی این برنامه در بین کاربران محبوبیت بالایی دارد و تنها کافیست قاری مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آیات را به شکل صحیح با صدای او بشنوید. این قابلیت نه تنها حس خوبی هنگام گوش دادن به شما می‌دهد، بلکه جنبه آموزشی هم دارد.

فراگیری ۴۸ دوره آموزش ترتیل و قرائت صحیح قرآن در نرم‌افزار قرآنی «حبل الایمان»

یکی از نکات جالب در مورد این اپلیکیشن قسمت‌های آموزشی آن است. در کنار قرائت آیات، معانی نیز از بخش‌های مهم این اپ به شمار می‌رود. در این برنامه معانی تمام آیات نیز برای کاربران قرار داده شده تا علاوه بر قرائت به تعقل و تفکر نیز بپردازند.

اما توجه به معانی با وجود فواید فوق‌العاده‌ آن می‌تواند در مواقعی برای افراد سخت باشد، از این رو رجوع به تفسیر و اطلاعاتی مثل شأن نزول می‌تواند راهگشا باشد. این اپلیکیشن مجموعه‌ای از بهترین و معتبرترین تفاسیر دنیای اسلام مثل المیزان، مجمع البیان و… را برای کاربران خود جمع‌آوری کرده است.

فراگیری ۴۸ دوره آموزش ترتیل و قرائت صحیح قرآن در نرم‌افزار قرآنی «حبل الایمان»

البته از قابلیت‌های پرتعداد جانبی این برنامه نیز نمی‌توان گذشت. تعبیر خواب، ختم قرآن، استخاره، قلم هوشمند قرآنی ازجمله این ویژگی‌هاست که در این برنامه‌ می‌توان مشاهده کرد. در مجموع ویژگی‌های بارز این برنامه را می‌توان در قرآن صوتی کاملاً هوشمند با 48 دوره قرائت ترتیل، آموزشی و تحقیق از قاریان مطرح ایران و جهان، کلیات مفاتیح‌الجنان صوتی (ادعیه، زیارات، ملحقات و حاشیه مفاتیح)، نشانه‌گذاری پیشرفته (درج نشانه صفحات و آیات، یادداشت بدون محدودیت)، دسترسی سریع به آیه، سوره، صفحه، حزب و جزء مورد نظر، امکان شخصی‌سازی قالب برنامه، اوقات شرعی، ختم گروهی قرآن و امکان افزودن ختم گروهی قرآن توسط کاربر خلاصه کرد.

فراگیری ۴۸ دوره آموزش ترتیل و قرائت صحیح قرآن در نرم‌افزار قرآنی «حبل الایمان»

امکان اشتراک‌گذاری و شرکت در ختم گروهی قرآن با استفاده از سایت برنامه، ذکرشمار، تعبیر خواب، استخاره با قرآن، ویجت آیت‌الکرسی، ابزار‌های متنوع کاربردی و اسلامی، حرکت خودکار متن همزمان با صوت، رنگی شدن متن در حال قرائت، تنظیم قلم متن‌های عربی و فارسی مناسب با سلیقه شما، تنظیم اندازه‌ متن‌ها به منظور راحتی چشم شما در هنگام مطالعه، دارای حالت شب، جهت مطالعه بهتر در محیط‌های تاریک و امکان تهیه اشتراک برنامه به صورت هدیه برای دیگران و ارتقا به نسخه نامحدود با استفاده از هدیه‌های دیگران، مشاهده لغت‌‌نامه قرآن به تفکیک سوره و آیه از دیگر قابلیت‌های این برنامه است.

 
 
انتهای پیام
captcha