جشن ملی وحدت؛ عامل تجمع مؤمنان
کد خبر: 4089304
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

جشن ملی وحدت؛ عامل تجمع مؤمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان جشن ملی وحدت را عامل تجمع مؤمنان و نشان‌دهنده ارادت مردم کردستان به اهل بیت بویژه پیامبر اکرم(ص) دانست و افزود: برای برگزاری جشن ملی وحدت کمیته‌هایی تخصصی با همکاری ادارات استان تشکیل شده است.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 10 مهرماه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت و پیاده‌روی همایش ملی «مهمانی امت احمد» اظهار کرد: جشن ملی «امت احمد» با همکاری استانداری کردستان و با همراهی سایر ادارات استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس برگزاری جشن ملی وحدت، این همایش پیاده‌روی مردمی در یکی از خیابان‌های سنندج انجام و در مسیر پیاده‌روی چندین برنامه مختلف برگزار می‌شود، افزود: در اجرای برنامه‌های این مراسم بزرگ از چهره‌های شاخص کشور برای اجرای برنامه‌های مختلف ویژه تمام سنین دعوت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان برنامه‌ریزی برای اجرای سرودی توسط دانش‌آموزان در این روز خبر داد و بیان کرد: در حاشیه این برنامه با برپایی مواکب پذیرایی و فعالیت‌های هنری سعی بر این است که برنامه‌های جشن و شادی برای مردم اجرا شود.

وی جشن ملی وحدت را عامل تجمع مؤمنان و نشان‌دهنده ارادت مردم کردستان به اهل بیت بویژه پیامبر اکرم(ص) دانست و افزود: برای برگزاری جشن ملی وحدت کمیته‌هایی تخصصی با همکاری ادارات استان تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز از بر پررنگ‌تر جلوه دادن نقش بانوان در این مراسم تأکید کرد و گفت: باید برنامه‌های غرفه‌ها با همکاری برادران تسنن و تشیع پیش برود تا وحدت استان به نمایش گذاشته شود.

رضا کرمی، رئیس عتبات عالیات استان کردستان با بیان اینکه در هفته وحدت برنامه‌های سنتی و محلی و خودجوش در استان اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌های هفته وحدت مردم محور باشد.

وی با اشاره به اینکه موکب‌های اربعین حسینی در استان ویژه هفته وحدت برپا می‌شود، گفت: آمادگی لازم برای همکاری در اجرای برنامه‌های جشن ملی وخدت با عنوان «امت احمد» در استان را داریم.

حیدری کبیر، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: هرچه کار مردمی‌تر باشد زیباتر و مطلوب‌تر جلوه خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: همه ادارات باید با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف این جشن ملی کمک کنند.

انتهای پیام
captcha