نقش‌آفرینی ایران در جهان حاصل بصیرت فرزندان انقلاب است
کد خبر: 4090633
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

نقش‌آفرینی ایران در جهان حاصل بصیرت فرزندان انقلاب است

فرماندار شهرستان رشت گفت: امنیت پایدار کنونی و نقش‌آفرینی ایرانی قوی در جهان امروز، حاصل ایمان و موقعیت‌شناسی فرزندان معنوی امامین انقلاب است که با بصیرت و جریان‌شناسی حرکت‌ها، فریب جوسازی دشمنان انقلاب اسلامی را نخورده و در راهی که برگزیده بودند، استوار ماندند.

نقش‌آفرینی ایران در جهان حاصل بصیرت فرزندان انقلاب است

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت، حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار شهرستان رشت امروز، 17 مهرماه جهت پاسداشت سال‌ها بردباری و ایثار خانواده شهدا، با همراهی  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در منزل شهیدان والامقام نوبخت حضور یافت و با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه «شرافتمندانه‌ترین مرگ، شهادت است»، اظهار کرد: یقینا خانواده شهدا و ایثارگران، در پاداش جهاد در راه خدا شریک هستند.

وی با اشاره به درخشان‌ترین دستاوردهای ایران اسلامی، افزود: امنیت پایدار کنونی و نقش‌آفرینی ایرانی قوی در جهان امروز، حاصل ایمان و موقعیت شناسی فرزندان معنوی امامین انقلاب است که با بصیرت و جریان‌شناسی حرکت‌ها، فریب جوسازی دشمنان انقلاب اسلامی را نخورده و در راهی که برگزیده بودند، استوار ماندند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه عظمت خانواده شهدا را در صبر ستودنی آنها باید دید و با الگوگیری از روش‌های تربیتی و رفتار در خانه مادران شهدا، نسبت به انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به نسل آینده اهتمام ورزید، گفت: رسالت امروز خانواده معزز شهدا و دستگاه‌های متولی، ثبت و انتقال رفتار و اندیشه شهیدان به نسل آینده بوده که می‌تواند جنبه مهم و اثرگذاری از جهاد تبیین باشد.

شهید گرانقدر «کریم نوبخت» در 9 بهمن‌ماه 1359 در مصاف با بعثیون متجاوز به مقام رفیع شهادت نائل آمده و پدر بزرگوارش شهید «رمضان نوبخت» نیز در 17 مهرماه 1360 توسط منافقین کوردل به شهادت رسید و به فرزند شهیدش پیوست.

انتهای پیام
captcha