دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «امام پناه و شیبک»
کد خبر: 4092333
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «امام پناه و شیبک»

شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام «صمد امام پناه» و «صادق شیبک» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، خانواده شهدابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، عصر روز یکشنبه، 24 مهرماه، به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از اعضای شورا در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان «صمد امام پناه» و «صادق شیبک» دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرد و گفت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و مدافعان حرم آل‌الله است.

وی افزود: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

هوشیار ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای دفاع مقدس و شهدای والامقام حرم آل‌الله به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان عبدالصمد امام‌پناه و صادق شیبک آباد قدردانی کرد.

شهید طلبه عبدالصمد امام‌پناه متولد پانزدهم آذر سال ۱۳۴۸ در تبریز و در تاریخ بیست‌ششم فروردین سال ۱۳۷۵در منطقه جنوب لبنان به شهادت رسید و سرگرد شهید صادق شیبک متولد هشتم آبان ماه سال ۱۳۶۸ در تبریز و در تاریخ سی و یکم فروردین ۱۳۹۵در زبدانی سوریه به درج رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha