مدیرکل بنیاد شهید اردبیل با خانواده‌های ایثارگر دیدار کرد
کد خبر: 4093864
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

مدیرکل بنیاد شهید اردبیل با خانواده‌های ایثارگر دیدار کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با برخی از خانواده‌های ایثارگر اردبیلی در راستای تکریم و تجلیل آنها امروز یکم آبان ماه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، یکم آبان‌ماه، در دیدار با برخی از خانواده‌های ایثارگر اردبیلی اظهار کرد: ایثارگران نزد خدا اجر مضاعف دارند زیرا هم خود مقام متعالی ایثارگری دارند و هم خادمانی شایسته هستند.

وی ادامه داد: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران صرفاً انجام وظایف معمول اداری نیست بلکه امری عبادی و معنوی است؛ زیرا مراجعان به بنیاد، انسان‌هایی شریف و به تعبیر امام راحل، «بهترین خلق خدا» هستند و خدمت‌رسانی به این عزیزان علاوه بر کسب برکات دنیوی، اجر و ثواب مضاعف اخروی نیز دارد.

نوری افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به برکت سوابق درخشان و تجربیات ارزنده همکاران بازنشسته و تلاش و جدیّت مثال‌زدنی همکاران شاغل، سه ماه متوالی در بین تمامی ادارات کل بنیادهای سراسر کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده که این امر مهم و مبارک، مرهون تلاش و کوشش شبانه‌روزی همکاران معزّز است.

در ادامه از زحمات همکاران ایثارگر بازنشسته و شاغل در بنیاد قدردانی و با اهدای لوح تقدیر، از این سرمایه‌های بی‌‎بدیل تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha