دیدار معاون اول رئیس‌جمهور با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4094952
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶

دیدار معاون اول رئیس‌جمهور با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

معاون اول رئیس‌جمهور در سفر یک روزه خود به شیراز بعد از عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و شرکت در جلسه بزرگداشت این شهدا و همچنین شرکت در جلسه شورای تأمین فارس با دو تن از خانواده شهدای این حادثه دیدار کرد.

دیدار معاون اول رئیس جمهور با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) که در آن شماری از هموطنانمان شهید و زخمی شدند، محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور و احمد وحید، وزیر کشور عصر پنج‌شنبه، 5 آبان‌ماه وارد شیراز شدند.

این مسئولان در بدو ورود به شیراز در فرودگاه شهید دستغیب با قرائت فاتحه به پیکر شهید سیدفریدالدین معصومی از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته حرم شاهچراغ(ع) و همچنین مقام شامخ همه شهدای اسلام و انقلاب ادای احترام کردند.

بعد از آن به عیادت چند نفر از مجروحان این حادثه در بیمارستان‌های شیراز رفتند و هنگام نماز مغرب و عشاء نیز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حضور یافته و در مراسم بزرگداشت شهدای این حادثه شرکت کردند.

بخش بعدی برنامه معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور شرکت در جلسه شورای تأمین استان فارس به منظور ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) بود و بخش پایانی سفر یک روزه مخبر به دیدار با دو خانواده شهید حادثه تروریستی اختصاص یافت.

معاون اول رئیس‌جمهور در این دیدار، از استاندار فارس خواست تا هرگونه کمک و مساعدت لازم به همه خانواده‌های داغدار این حادثه در اسرع وقت ارائه شود.

انتهای پیام
captcha