پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله اختری
کد خبر: 4096440
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله اختری

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم آیت‌الله عباسعلی اختری، عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی پیامی درگذشت آیت‌الله حاج عباسعلی اختری را تسلیت گفت، متن این  پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم مجاهد و پرتلاش آیت‌الله حاج عباسعلی اختری، مایه تأسف و تألم اینجانب گردید. این روحانی بزرگوار، عمر گرانمایه خویش را صرف تعلیم و تربیت و تحقیق در حوزه‌های گوناگون علمی و فقهی نمود. ایستادگی و پایداری ایشان در شکل گیری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران به عنوان دستاوردی الهی، الگویی برای پیروان منظومه فکری و سیره عملی  امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود. ایشان با شناخت صحیح از ظرفیت های حوزه و دانشگاه، قویا معتقد بودند که می‌بایست  میان این دونهاد علمی و انسان ساز کشور ارتباطی مستقیم و بنیادین ایجاد نمود.

درگذشت این عضو محترم مجلس خبرگان رهبری را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ،   رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظلّه العالی) ، برادر بزرگوارم حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری، خانواده محترم و شاگردان آن عالم وارسته تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای  ایشان علو درجات و برای بازماندگان  صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

                                                                                          محمد مهدی ایمانی پور

                                                                                    رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 

انتهای پیام
captcha