مناسب‌سازی اپلیکیشن «ترجمه خواندنی» برای نابینایان
کد خبر: 4097189
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

مناسب‌سازی اپلیکیشن «ترجمه خواندنی» برای نابینایان

مترجم «ترجمه خواندنی» گفت: اپلیکیشن این ترجمه برای نابینایان و کم‌بینایان نیز مناسب‌سازی شده و قابل استفاده است.

مناسب‌سازی اپلیکیشن «ترجمه خواندنی» برای نابینایانحجت‌الاسلام والمسلمین علی ملکی، مترجم قرآن در گفت‌وگو با ایکنا درباره اپلیکیشن ترجمه خواندنی قرآن گفت: برنامک ترجمه خواندنی قرآن، ترجمه تفسیری و روان، مناسب برای نوجوانان و جوانان است که همانند اپلیکیشن‌های دیگر تفسیر و ترجمه و صوت‌های متعدد نداشته و مفصل نیست، بلکه فقط یک ترجمه با صوت محمدحسین سعیدیان، قاری بین‌المللی است و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

وی افزود: این ترجمه دارای صوت فارسی با صدای علی همت مومیوند، دوبلور باسابقه است که با همکاری ایران صدا انجام شده و بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

ملکی ادامه داد: این برنامک برای نابینایان و کم‌بینایان نیز مناسب‌سازی شده و قابل استفاده است. همچنین پخش خودکار آیه به آیه صوت عربی و فارسی، عکس نوشته‌ساز اختصاصی با آیه و ترجمه قرآن، قابلیت دانلود صوت عربی و فارسی سوره‌ها، فهرست مشاهدات اخیر، نشان کردن آیات، جستجوی سریع در آیات و ترجمه، صفحه‌بندی منطبق با قرآن و قابلیت شخصی‌سازی قلم از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن است. 

 

مناسب‌سازی اپلیکیشن «ترجمه خواندنی» برای نابینایان

 

این مترجم یادآور شد: این برنامه کاملاً رایگان بوده و بیش از ۵۰ هزار نسخه از آن نصب شده است. همچنین به صورت مستمر به‌روزرسانی می‌شود، به این معنا که هر تغییری در اصل ترجمه، در برنامک نیز اعمال می‌شود.

انتهای پیام
captcha