قرعه‌کشی چهل‌وپنجمین مسابقات نغمات دینی در قزوین برگزار شد
کد خبر: 4101292
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

قرعه‌کشی چهل‌وپنجمین مسابقات نغمات دینی در قزوین برگزار شد

امروز برای اولین‌بار در طول مسابقات قرآن کشور، قرعه‌کشی چهل و پنجمین دوره مسابقات نغمات دینی قرآن جمهوری اسلامی به صورت دیجیتال در قزوین برگزار شد.

مجیدی مدیرکل اوقاف قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات نغمات دینی قرآن کریم جمهوری اسلامی در اداره اوقاف قزوین با حضور حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد.

مجیدی در این مراسم در رابطه با افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت: افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات نغمات دینی قرآن کریم جمهوری اسلامی ۱۹ آذر در دانشگاه فرهنگیان قزوین آغاز می‌شود و تا ۲۳ آذر ادامه دارد. این مسابقات در پنج رشته شامل دعاخوانی و تواشیح برای بانوان، دعاخوانی، اذان و تواشیح برای آقایان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امروز برای اولین‌ بار در طول مسابقات قرآن کشور، قرعه‌کشی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات نغمات دینی قرآن کریم جمهوری اسلامی به صورت دیجیتال برگزار شد تا نوبت ارائه برنامه هر شخص راه‌یافته به این مرحله مشخص گردد.

مجیدی در پایان بیان کرد: در سال‌های گذشته این قرعه‌کشی به صورت حضوری در شب قبل از آغاز مسابقه انجام می‌شد اما اکنون قریب به ۲۰ روز زودتر از شروع مسابقات انجام شد.

انتهای پیام
captcha