شیوه شرکت در طرح قرآنی «معراج»
کد خبر: 4102538
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

شیوه شرکت در طرح قرآنی «معراج»

طرح قرآنی «معراج» از شنبه تا چهارشنبه با هدف ارتقای سطح قرائت نماز هموطنان و ترغیب و تشویق جوانان و نوجوان به قرائت صحیح نماز با کارشناسی حسین اخوان‌اقدم، پیشکسوت و مدرس قرآن از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا، معراج عنوان برنامه جدید رادیو قرآن است که با همکاری مؤسسه قرآنی مشکات با موضوع اهمیت نماز و تصحیح آن هر روز ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

این طرح با هدف ارتقای سطح قرائت نماز هموطنان و ترغیب و تشویق جوانان و نوجوان به قرائت صحیح نماز با کارشناسی حسین اخوان‌اقدم، پیشکسوت و مدرس قرآن و با اجرای غلامرضا احمدی همراه است.

طی این طرح ضمن ارتباط مخاطبان با برنامه و قرائت اذکار نماز یا حمد و سوره به سؤالات کارشناس برنامه پاسخ می‌دهند. همچنین در هر برنامه به سه نفر از برگزیدگان که براساس آرای مخاطبان و نظر کارشناس برنامه انتخاب می‌شوند، هدیه نقدی ۵۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان در تمام گروه‌های سنی اعم از آقایان و بانوان می‌توانند فایل قرائت نماز خود را شامل حمد و سوره و تسبیحات اربعه و اذکار رکوع و سجود و تشهد و سلام از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و بله به شماره ۰۹۰۰۱۶۸۰۰۱۶ ارسال کنند یا با شماره ۳۰۰۰۰۱۰۰ رادیو قرآن در ارتباط باشند. پخش اناشید و شاهکارهایی از تلاوت و همچنین گزارش میدانی از سطح شهر از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

برنامه معراج تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و در سالروز تأسیس رادیو قرآن محفلی به منظور تجلیل از برگزیدگان و اختتامیه این برنامه از سوی مؤسسه مشکات برگزار خواهد شد که به قید قرعه به ۱۷۰ نفر از افرادی که در این طرح شرکت کرده و فایل نماز خود را ارسال کرده‌اند، هدیه نقدی اعطا می‌شود. شرکت‌کنندگان باید همراه با شماره تلفن خود، نام و نام خانوادگی و مشخصات شناسایی خود را ارسال کنند. 

طرح «معراج»

انتهای پیام
captcha