لزوم روشنگری و بصیرت افزایی تاریخ انقلاب برای جوانان
کد خبر: 4102579
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
استاندار گلستان بیان کرد:

لزوم روشنگری و بصیرت افزایی تاریخ انقلاب برای جوانان

استاندار گلستان با بیان‌اینکه بخش عمده گمشده نوجوانان و جوانان ما در این روزگار و ایام موضوع هویت است، گفت: با بصیرت افزایی و روشنگری تاریخ وقایع انقلاب می‌توان هویت و اصالت جوانان و نوجوانان را به اثبات برسانیم.

یین رونمایی از کتاب پاییزی بت حضور استاندار گلستان و مسئولین استانی برگزار شد

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در آئین رونمایی کتاب‌ قیام پاییزی که امروز، ۵ آذر در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، گفت: انقلاب ما از بطن مردم و برای صیانت از اعتقادات و حفظ عقاید بود.

زنگانه با اشاره به اینکه بخش عمده گمشده نوجوانان و جوانان ما در این روزگار و ایام موضوع هویت است، گفت: اگر ما این مفاهیم و این تاریخ را به آنان انتقال ندهیم و آنها را آگاه نکنیم، این گناهی نابخشودنی نزد خداوند و ناشی از کم کاری ما است.

استاندار گلستان با بیان اينكه ما باید دِین خود را نسبت به امام راحل و به شهدا ادا کنیم، تصریح کرد: اکنون این روشنگری و تبیین به عهده ما است جهادی که این عزیزان با تولید یک محصول و محتوا انجام می‌دهند و در کنار آن باید اهتمام برای ترویج و توزیع آن و رساندن آن به جامعه مخاطب باشد.

وی افزود: اگر این کتاب مهجور بماند و این اثر به جایگاه واقعی خود را پیدا نکند باعث می‌شود که ما به چالشی بزرگ برخورد کنیم.

استاندار گلستان با بیان اينكه اکنون رسالت ما بیش از گذشته سنگین تراست، افزود: ما باید با روش‌های خوب و جذاب و با انتشار این آثار ارزشمند به میزان کافی برای جامعه هدف به خصوص نوجوانان و جوانان، آنان را حول محور این آثار گرانبها جمع کنیم.

زنگانه در ادامه به رفتار سفاکانه ماموران رژیم طاغوت اشاره کرد وگفت: با تولید آثار فاخر از دوران انقلاب می‌شود رفتار سفاکانه مأموران رژیم شاهشاهی را تبیین و با ازجان‌گذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج مقایسه و در جامعه روشنگری ایجاد کرد.

وی گفت: در این راستا باید جانبازان و افرادی که به صورت مستقیم در واقعه ۵ آذر نقش آفرینی کردند شناسایی شده تا این واقعه از بیان این افراد برای نسل جواب بازگو شود تا آنها با وقایع انقلاب و اقدامات رژیم منحوس پهلوی آشنا شوند.

استاندار گلستان افزود: ما باید قدر این انقلاب و امنیت را بدانیم، این عزیزان از جان و سلامتی خود گذشتند تا کوچکترین لطمه‌ای به مردم وارد نشود و مردم هم صف خود را از اغتشاش گران اندک جدا کردند تا بار دیگر نقشه شوم بدخواهان اسلام و انقلاب نقش بر آب شود.

 

انتهای پیام
captcha