برگزاری کرسی هفتگی آموزش قرآن ویژه زائران حضرت معصومه(س)
کد خبر: 4103061
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

برگزاری کرسی هفتگی آموزش قرآن ویژه زائران حضرت معصومه(س)

کرسی هفتگی قرائت و آموزش قرآن کریم ویژه زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، کرسی هفتگی قرائت و آموزش قرآن کریم ویژه زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

این محفل قرآنی هر هفته همزمان با شامگاه روز‌های سه‌شنبه پس از مراسم دعای توسل در شبستان امام خمینی‌(ره) آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برپا خواهد شد.

در این محفل قرآنی نوجوانان و جوانان حافظ و قاری قرآن تربیت‌یافته مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با هدف آموزش قرائت و تلاوت به عموم زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت آیات قرآن را قرائت و تلاوت می‌کنند و زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز با قرائت و تلاوت قرآن تلاوت‌های خود را تصحیح کرده و مهارت‌های تلاوت، روخوانی، روانخوانی و قرائت را فرا می‌گیرند.

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در ترم جاری در حال تربیت بیش از دو هزار حافظ و قاری نوجوان و جوان قرآن کریم است و تربیت مداح تراز انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های مرکز قرآن و حدیث برای کودکان و نوجوانان است.

گروه قرآنی فاطمی متشکل از نوجوانان و جوانان قاری، حافظ و مداح قرآن در مناسبت‌های مختلف در بقاع متبرکه مساجد و محافل مذهبی برنامه‌های متنوع قرآنی و مداحی برای گروه‌های مختلف اجرا می‌کنند.

برگزاری کرسی هفتگی قرائت و آموزش قرآن کریم ویژه زائران آستان حضرت معصومه(س)

انتهای پیام
captcha