اقتدار و ثبات ایران قوی برای دشمن خطرساز شده است
کد خبر: 4105648
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

اقتدار و ثبات ایران قوی برای دشمن خطرساز شده است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: ایران قوی در سایه اقتدار و ثبات برای دشمنان خطرساز شده و لذا به دنبال این هستند تا با ایجاد اغتشاش و ناآرامی، آرامش را از جامعه بگیرند اما به ‌افکار شوم‌ خود نمی‌رسند.

یت رسول فلاحتی امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز، 18 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلی اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با دروغ‌پراکنی بگوید که ایران آغازگر جنگ تحمیلی بوده در حالیکه همه نسل‌ها باید بدانند که بر اساس اعلام سازمان ملل در 18 آذر 1370، عراق آغازگر جنگ تحمیلی بوده است.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های مؤسسه مطالعات استراتژیک اسلامی، جمهوری اسلامی ایران توانسته است موازنه قدرت در خاورمیانه را به نفع خود تغییر دهد و این جایگاه، دشمنان را به تکاپو انداخته که با اغتشاش در این اقتدار خلل ایجاد کنند؛ علاوه‌بر این بر اساس آمارهای جهانی جمهوری اسلامی پس از یک دوره رکود اقتصادی وارد دوره جدیدی از رشد اقتصادی شده که این امر دلیل دیگری بر اقتدار و ثبات ایران اسلامی است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ثبات و اقتدار ایران باعث شده‌ تا در معادلات جهانی شاهد افزایش گرایش‌های مردمی به جمهوری اسلامی باشیم، گفت: همچنین افزایش استقبال‌ سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در کشور و ارتقای جایگاه ایران در منطقه و فرامنطقه از دیگر عوامل نشان‌دهنده توجهات به جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رشت اغتشاشات و آشوب‌های اخیر را برنامه‌ریزی دشمنان برای ناآرام نشان دادن فضای کشور عنوان کرد و افزود: استکبار و صهیونیست به دنبال این است که چهره‌ای سیاه و ناآرام از کشور را به دنیا نشان دهد لذا این ناآرامی‌های اجتماعی و اغتشاشات اخیر برای این است که اقتدار و ثبات کشور را مخدوش جلوه دهند تا سرمایه‌گذاران را منصرف کنند. هدف دشمنان در آشوب‌های اخیر مسأله حجاب یا بی‌حجابی نیست بلکه ایران قوی در سایه اقتدار و ثبات برای آنان خطرساز شده و لذا به دنبال این هستند تا با ایجاد اغتشاش و ناآرامی، آرامش را از جامعه بگیرند اما به ‌افکار شوم‌خود نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه مدیریت و ثبات قیمت کالا‌ها و ذخیره‌سازی آن بر عهده مسؤلان است، تصریح کرد: مسئولان جهاد کشاورزی باید برای خریداری و ذخیره‌سازی مرغ برای ماه‌های آینده اقدام کنند، به نظر می‌آید افزایش تولید با این وضعیت که از مردم درخواست خرید شود مناسب نیست باید به‌گونه‌ای برنامه ریزی شود که تولید از وضعیت باثباتی برخوردار شود در این صورت قیمت‌ها هم به تثبیت می‌رسد.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در انتخاب پیمانکاران پروژه‌های عمرانی دقت کنند، گفت: یکی از عوامل عمده عقب ماندن برخی از پروژه‌های عمرانی عدم انتخاب درست پیمانکار است براین اساس مسئولان باید بر اجرای پروژه‌ها و نحوه عملکرد پیمانکاران نظارت جدی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha