مسئولان با اتحاد برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند
کد خبر: 4105664
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

مسئولان با اتحاد برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند

امام‌جمعه ارومیه گفت: در حال حاضر، زمان اختلاف نیست و باید همه مسئولان با اتحاد و انسجام برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه ۱۸ آذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و تهاجم فرهنگی اظهار کرد: برنامه اصلی دشمن، تزریق فرهنگ وارداتی به جامعه ایران است که باید در مقابل این توطئه همه ما هوشیار باشیم.

وی افزود: آنها به دنبال این هستند که با تغییر فرهنگ و فکر مردم، بر ایران اسلامی مسلط شوند که البته این توطئه آنان هم با هوشیاری روزافزون مردم، نقش برآب خواهد شد.

امام‌جمعه ارومیه ابزار فرهنگی را یکی از مهمترین ابزارهای دردست استکبار جهانی برای تسلط بر دنیا عنوان کرد و ادامه داد: در اغتشاشات اخیر هم افرادی که تحت تاثیر امپراتوری رسانه‌ای دشمن قرار گرفته بودند، دست به اغتشاش و ناامنی زدند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی فرهنگ متعالی «ما میتوانیم» را در جامعه ساری و جاری کرده و همین امر موجب پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شده که زمینه عصبانیت روزافزون دشمنان را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ نشات گرفته از آموزه‌های الهی و اسلامی فرهنگ متعالی و راهگشای ما در همه امور است، سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت و یادآور شد: پیامبر بزرگوار اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه معصومین(ع) الگو و سرمشق ما در زندگی هستند و باید در همه شئون زندگی، آنان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام قریشی گفت: ساده‌زیستی، عبادت و بندگی، دوری از تجمل و رفاه‌طلبی و ایجاد کانونی گرم برای تحکیم بنیان خانواده از جمله مواردی است که باید حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) و فرزندان ایشان الگوی ما قرار گیرند.

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) نمونه عینی حیا، عفت و حجاب در بین زنان است و باید در این خصوص نیز رفتار آن حضرت الگوی بانوان و دختران ما باشد.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به لزوم اتحاد بین مردم و مسئولان، تاکید کرد: در حال حاضر، زمان اختلاف نیست و باید همه مسئولان با اتحاد و انسجام برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha