مبارزه با بی‌سوادی زیربنای توسعه فرهنگی جامعه است
کد خبر: 4109602
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

مبارزه با بی‌سوادی زیربنای توسعه فرهنگی جامعه است

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با یادآوری اینکه نهضت سوادآموزی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: زدودن غبار بی‌سوادی از چهره جامعه زیربنای توسعه، پیشرفت و ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه خواهد بود.

حضور کارکنان سوادآموزی فارس بر مزار شهدای شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت آغاز هفته سوادآموزی جمعی از کارکنان معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش فارس امروز، 4 دی‌ماه با حضور بر سر مزار شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

مجید احمدی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس در حاشیه این مراسم با یادآوری اینکه نهضت سوادآموزی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: زدودن غبار بی‌سوادی از چهره جامعه زیربنای توسعه، پیشرفت و ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بحمد الهی طی بیش از 40 سال عمر انقلاب اسلامی به خوبی توانستیم غبار بی‌سوادی را از چهره جامعه بزداییم، افزود: نهضت سوادآموزی در 7 دی‌ماه سال 58 با دستور امام راحل به منظور سواددار شدن افراد بی‌سواد جامعه تشکیل شد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار نهضت سوادآموزی قرار دارد، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را وظیفه خود می‌دانیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس در پایان یادآور شد: ذکر یاد و نام شهدا و برپایی چنین آئینی از وظایف ماست چنان که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام
captcha