حماسه ۹ دی، عشق به اهل بیت(ع) و ولایت‌مداری مردم ایران است
کد خبر: 4110261
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

حماسه ۹ دی، عشق به اهل بیت(ع) و ولایت‌مداری مردم ایران است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: 9 دی به دشمنان خارجی و فتنه‌گران کوردل داخلی یک‌بار دیگر یادآوری کرد که دین و ولایت‌مداری و عشق به اهل بیت(ع) با جان و دل مردم ایران عجین است.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 7 دی‌ماه در جلسه علنی شورای شهر گفت: 9 دی به دشمنان خارجی و فتنه‌گران کوردل داخلی یک‌بار دیگر یادآوری کرد که دین و ولایت‌مداری و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت با جان و دل مردم ایران اسلامی عجین شده است.

سیفی ادامه داد: این روز به‌عنوان یکی از روزهای فراموش‌نشدنی و رخدادهای بزرگ و معناداری است که نشان از کینه و عداوت بی‌پایان دشمن نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: نهم دی با عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است و حضور باشکوه مردمی که پشتیبان ولایت و رهبری بود، مشاهده شد.

وی با گرامیداشت روز نهضت سوادآموزی گفت: يک سال پس از پيروزی انقلاب اسلامی ایران و با توجه به اهميت و ضرورت سوادآموزی، در دی ماه 1358 به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، نهضت سوادآموزی تشکیل شد.

سیفی افزود: جامعه‌ای که خود را به سلاح علم و دانش تجهیز کند، در همه عرصه‌ها سربلند و پیروز خواهد شد و بر بام چنین سرزمینی پرچم فخر و برازندگی بر افراشته می‌شود و افق‌های روشنی را پیش روی خویش خواهد گشود. ضرورت دارد تمام مسئولان و مردم در راستای بهبود وضعیت سوادآموزی و فرهنگ این مرز و بوم گام برداشته و سهمی در این آرمان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین با شهدای گمنام قدردانی کرد و گفت: مردم شهید پرور یزد بار دیگر با حضور پر شور خود در وداع با شهدای گمنام در شهرستان‌های مختلف استان نشان دادند ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان ایران را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha