تقوا و بصیرت مهم‌ترین سلاح مقابله با فتنه است
کد خبر: 4110725
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

تقوا و بصیرت مهم‌ترین سلاح مقابله با فتنه است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه انسان برای نجات از فتنه‌ها و بلاها نباید از توکل به خداوند متعال غافل شود، گفت: تقوا، پناه بردن به خدا و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی 3 راهکار مهم دور شدن از فتنه‌ها است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 9 دی‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس، با اشاره به گستردش دایره سرقت در جامعه، اظهار کرد: سرقت انسان را به دایره خیانت می‌کشاند؛ از این رو هیچ‌گاه نباید از انسان‌های خائن حمایت و دفاع کنیم.

عبادی‌زاده در ادامه با بیان اینکه دزدان در زمره خیانت‌کار و ظالمان و فاسدان هستند، اضافه کرد: کسانی که احترام بیت‌المال و مال مردم را نگه نمی‌دارند خداوند این‌ها را جزو فاسدان معرفی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به سالروز میثاق امت با ولایت و با بیان اینکه ۹ دی روز حماسه بزرگ ملت ایران است، عنوان کرد: انسان برای نجات از فتنه‌ها و بلاها نباید از توکل به خداوند متعال غافل شود. تقوا، پناه بردن به خدا و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی 3 راهکار مهم دور شدن از فتنه‌ها است. جریان‌ها و جوانان انقلابی اگر دیدند دشمن یک نقطه را از جمله دانشگاه، جوانان و دختران ما را هدف قرار داده آن‌ها را به سمت دشمن سوق ندهیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اگر امروز از جوانان غافل و جاهل، نامهربانی می‌بینیم برای این است که این‌ها گرفتار تصور ذهنی علیه رهبری و انقلاب اسلامی شده‌اند؛ لذا نباید به جنگ آن‌ها برویم، بلکه باید با جهاد تبیین آن‌ها را به دامان انقلاب بازگردانیم.

عبادی‌زاده با اشاره به سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی دفاع از نظام و حفظ آرامش ایمانی و قلبی در بحران‌ها را مساوی با دفاع از اسلام و ارزش‌های دین می‌دانست. حاج قاسم اعتقاد داشت مقام معظم رهبری سرآمد روحانیت است، نظیر ندارد و اگر من را میان همه علما، روحانیت و رهبر انقلاب مخیر کنند، طرف امام (مدظله‌العالی) هستم.

وی با اشاره به تذکر شهید سلیمانی مبنی بر ملی‌گرایی دروغین، عنوان کرد: آن شهید بارها تذکر دادند که مراقب باشید گرفتار مارهای خوش خط و خال نباشید. جریان ملی‌گرایی به اسم وطن و ملیت شعار می‌دهد اما باید پرسید روزی که وطن توسط نظام سلطه تهدید و حمله شد این وطن‌دوستان کجا بودند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین سفارش می‌کرد که مردم از خط مقاومت عقب نکشند، چراکه سعادت یک جامعه درگرو جهاد، مقاومت و شهادت است و این حرف شهید سلیمانی سخن گران‌بهای امیرالمؤمنین علی(ع) در نهج‌البلاغه است که خط مقاومت، یک جامعه را زنده می‌کند.

انتهای پیام
captcha