مسئولان باید در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند
کد خبر: 4110731
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

مسئولان باید در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند

امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: باید مسئولان در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند و این امر باید در میان مدیران فرهنگ‌سازی شود تا با شفاف‌سازی و روشنگری مردم را از خدمات نظام بیش از پیش آگاه‌تر کرد.

حجت‌الاسلام اسم حسینی، امام‌جمعه موقت ارومیهبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اسم حسینی، امام‌جمعه موقت ارومیه، ۹ دی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه  ۹دی روز پیوند قلبی معنوی با ولایت و روز بیداری و بصیریت ملت ایران است، اظهار کرد: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی مردم ایران، دشمنان با تمام توان و با فتنه‌های مختلف به دنبال زیر سوال بردن مشروعیت نظام هستند و در کشور بحران ایجاد کنند، اما بصیرت و دشمن‌شناسی ملت هر بار این فتنه را خاموش می‌کند.

وی با اشاره به در پیش بودن سال‌روز شهادت سردار سلیمانی وصیت نامه ایشان را الگویی عملی برای مردم و مسئولان عنوان و اضافه کرد: سردار سلیمانی افتخار ایران و منطقه مقاومت است و وجود ایشان در قبل و بعد شهادت موحب عزت و افتخار ایران و منطقه است.

امام‌جمعه موقت ارومیه به توصیه‌هایی جدی مراجع عظام قم به مسئولان اشاره کرد و گفت: باید مسئولان در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند و این امر باید در میان مدیران فرهنگ‌سازی شود تا با شفاف‌سازی و روشنگری مردم را از خدمات نظام بیش از پیش آگاه‌تر کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی افتخار ایران و منطقه مقاومت است و وجود ایشان در قبل و بعد شهادت موجب عزت و افتخار ایران و منطقه است، وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی باید الگوی عمل مردم و مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به توصیه‌های مراجع قم به مسئولان یادآور شد: مراجع سرمایه‌های دینی هستند که در بین مردم حضور دارند و توصیه‌های ایشان باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: طبق فرموده مراجع، باید مسئولان در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند و پاسخگو بودن فرهنگ‌سازی شود چرا که پاسخگو بودن موجب شفافیت و روشنگری و آگاهی در بین مردم می‌شود.

امام‌جمعه موقت ارومیه با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری باید با حفظ قانون و اعتقادات انجام شود، گفت: باید مسئولان در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند و این پاسخگو بودن باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود چرا که پاسخ‌گو بودن موجب شفافیت و روشنگری و آگاهی در بین مردم می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha