هشتمین اجلاس استانی نماز در ابرکوه برگزار می‌شود
کد خبر: 4110864
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

هشتمین اجلاس استانی نماز در ابرکوه برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری هشتمین اجلاس استانی نماز به مناسبت سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان و سومین سالگرد شهادت سردار دلها در ابرکوه خبر داد.

سید اکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز یزدحجت‌الاسلام سید اکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری اجلاس استانی نماز در شهرستان ابرکوه خبر داد و گفت: اجلاس استانی نماز هر سال در یکی از شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود که امسال ابرکوه میزبان این اجلاس خواهد بود.

وی ادامه داد: هشتمین اجلاس استانی نماز به مناسبت سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان و سومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز پنجشنبه این هفته، 15 دی‌ماه از ساعت 9 الی 12 با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی، مفسر قرآن کریم و مسئولان استان در ابرکوه برگزار خواهد شد. 

موسوی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت از حضور 14 استاد مرکز تخصصی نماز در استان خبر داد و افزود: همچنین 600 جلسه پرسش و پاسخ در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد سطح استان برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد ادامه داد: پیش اجلاسیه‌هایی توسط ادارات کل و نهادهای اجرایی استان نیز برگزار شده است که برگزاری 14 پیش اجلاسیه به همت آموزش و پرورش، پیش اجلاسیه نماز رمز ایثار و شهادت توسط بنیاد شهید، تجلیل از ائمه جماعات نماز صبح به همت تبلیغات اسلامی استان، تجلیل از فعالان نماز در حوزه بهزیستی از آن جمله است. البته پیش اجلاسیه‌هایی توسط برخی ارگان‌ها از جمله علوم پزشکی، دانشگاه فرهنگیان، ارشاد، اوقاف، ورزش و جوانان و ... در این هفته برگزار می‌شود.

موسوی برگزاری جشن تکلیف متمرکز در شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت دانست و گفت: ان‌شاءالله روز چهارشنبه این هفته میزبان حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی خواهیم بود و در دانشگاه فرهنگیان و جمع مفسران و فعالان قرآنی سخنرانی خواهند داشت و روز پنجشنبه نیز در اجلاس استانی در ابرکوه حضور می‌یابند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد بیان کرد: برنامه دیگری که ان‌شاءالله امروز قطعی خواهد داشت، برپایی میز خدمت مسئولان استان قبل از برگزاری اجلاس استانی است که با عنوان کاروان خدمت شهید سلیمانی پاسخگوی مردم خواهد بود.

      

انتهای پیام
captcha