صدور پروانه فعالیت مؤسسه قرآنی انوار وحی در شهرستان ابهر
کد خبر: 4111200
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

صدور پروانه فعالیت مؤسسه قرآنی انوار وحی در شهرستان ابهر

رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: پروانه فعالیت مؤسسه قرآنی انوار وحی ابهر از طرف سازمان دارالقرآن‌الکریم صادر شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: مؤسسه قرآنی انوار وحی واقع در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان است و مهری صفری‌راد مدیرعامل این مؤسسه و مرضیه صفری‌راد و یاسر صفری‌راد نیز از اعضای این مؤسسه قرآنی هستند.

وی گفت: این مؤسسه از نوع مؤسسات عمومی بوده و فعالیت‌های عمومی قرآن‌کریم را در حوزه فعالیتی خود برگزار و اجرا خواهد کرد. در حوزه فعالیت‌های آموزشی می توان به برگزاری دوره‌های صحیح‌خوانی قرآن (روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و تجوید نماز)، ترجمه و مفاهیم عمومی قرآن (سطوح ۱ و ۲ و ۳ و ۴)، حفظ عمومی قرآن‌کریم، آموزش قرآن ویژه خردسالان، آموزش تجوید سطح ۱ و صوت و لحن عمومی، آموزش ترتیل و تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی نیز که شامل برگزاری مسابقات، برگزاری جلسات و محافل خانگی و عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی می باشد می توان به مسابقات حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر عمومی قرآن، سنجش معلومات قرآنی و مسابقات هنری، ادبی، تذهیب و خوشنویسی است.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در بخش جلسات و محافل نیز برگزاری محافل انس با قرآن، کرسی‌های تلاوت و نشست‌های قرآنی با حضور قاریان و فعالان قرآنی، برگزاری جشن‌ها، مولودی‌ها و سوگواری‌ها در مناسبت‌های مذهبی، تشکیل و برگزاری جلسات دائمی قرآنی، اجرای تواشیح، جمع‌خوانی، ابتهال، اذان، مدیحه‌سرایی و مرثیه‌سرائی و اعزام قاری از اهم فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha