فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 4111293
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز

فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز، مدرسه، خانواده و معلمان آینده» منتشر شد.

به گزارش ایکنا، از جمله موضوعات این فراخوان شامل «نقش معلم در پیوند نماز و مدرسه»، «ارائه الگو برای جایگاه معلم و رابطه نماز»، «مدرسه و خانواده، نماز و نقش معلم در تجربه زیسته معلمان»، «نقش فناوری و فضای مجازی در پیوند معلم، نماز و مدرسه»، «نقش ساحت زیباشناسی و هنر در تسهیل پیوند نماز با مدرسه و مسجد»، «پیوند نماز با عناصر برنامه درسی تربیت معلم»، «الگوهای موفق هیئت‌های اندیشه‌ورز و شوراهای نماز مدارس»، «ایده‌ها و الگوهای مؤفق رونق نماز مدارس توسط دانش‌آموزان»، «الگوهای مؤفق در پیوند مسجد، مدرسه و خانه در کشورهای اسلامی»، «نقش بصیرت و تدبر در عمق‌بخشی به پیوندهای نماز با ارکان مدرسه»، «نقش استانداران و فرمانداران در گسترش فرهنگ و معارف نماز»، «معلم، نماز، مدرسه و تربیت اجتماعی» و «ایده‌های عملی در شیوه‌های دعوت دانش آموزان به نماز در مدارس و مساجد» است.

قالب‌های شرکت در این فراخوان شامل ایده، تجربه و مقاله است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه اجلاس از طریق سامانه www.noor.namaz.ir ارسال کنند.

زمان اعلام نتایج یکم بهمن ماه از طریق پایگاه اطلاع‌‎رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir است و به ۱۲۸ نفر برگزیده فراخوان لوح تقدیر و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای ارزنده معنوی تقدیم می‌شود.

افراد برتر شامل ۳۲ نفر رتبه‌های اول، ۳۲ نفر رتبه‌های دوم، ۳۲ نفر رتبه‌های سوم و ۳۲ نفر شایسته تقدیر است و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطا خواهد شد.

همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های تماس ۸۶۰۳۷۵۰۶ – ۸۶۰۳۷۷۸۰– ۰۲۱ تماس برقرار یا اطلاعات تکمیلی را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام
captcha