آسیب اجتماعی در بین قشر دانشجویان نمازگزار کمتر است
کد خبر: 4112026
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

آسیب اجتماعی در بین قشر دانشجویان نمازگزار کمتر است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: در مقایسه بین قشر نمازگزار و غیر نمازگزار٬ آسیب‌های اجتماعی در بین قشر دانشجویان نمازگزار کم‌تر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوروزی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از واحد خبر روابط عمومی دانشگاه قم٬ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوروزی در هفتمین اجلاس استانی نماز که امروز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه در دانشگاه قم برگزار شد، ضمن بزرگداشت یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تکریم مقام نماز اظهار کرد: اولین رسالتی که قرآن کریم برای حاکیمت اسلامی تعیین تکلیف کرده٬ اقامه نماز است که مصداق این فریضه الهی را می‌توانیم در نظام اسلامی خودمان دنبال کنیم.

وی در ادمه افزود: طبق آمار وزارت عتف آسیب اجتماعی در بین قشر دانشجویان نماز گزار کم‌تر از دانشجویان غیر نمازگذار است در نتیجه با ترویج فرهنگ اقامه نماز می‌توانیم آمار منکر و فحشا را در جامعه پایین بیاوریم.

حجت‌السلام والمسلمین نوروزی با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز میان دانشجویان گفت: امروزه آمار اقامه نماز در بین دانشجویان به حد قابل قبولی رسیده است اما انتظار می‌رود که بتوانیم در سال‌های آینده این آمار را به بالاترین حد ممکن برسانیم.

انتهای پیام
captcha