برای ترویج نماز از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود
کد خبر: 4112040
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

برای ترویج نماز از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود

مدیر ستاد اقامه نماز گفت: لازم است که از ظرفیت‌های مردمی برای ترویج فرهنگ نماز استفاده کنیم که این امر در اولویت برنامه‌های ستاد اقامه نماز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور، مدیر ستاد اقامه نماز قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از واحد خبر روابط عمومی دانشگا قم٬ حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور، مدیر ستاد اقامه نماز قم، در هفتمین اجلاس استانی نماز، امروز ۱۳دی‌ماه ضمن گرامیداشت مقام والای شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به دستاوردهای ستاد نماز اظهار کرد: به اهتمام مدیر کل آموزش و همکاران‌مان در ستاد اقامه نماز، ۴۰۰ نشست دانش‌آموزی در حال برگزاری است که در صورت تداوم ان‌شاءالله تا پایان سال٬ بتوانیم ۸۰۰ نشست را برگزار کنیم همچنین امید است که بتوانیم در کنار این نشست‌ها نیز کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی را هم برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آثار ارسالی جشنواره فجر تا فجر افزود: در جشنواره فجر تا فجر بیش از ۳۰۰ مقاله توسط دانشجویان و دانش‌آموزان ارسال شده که تا پایان دی‌ماه این مقالات بررسی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌پور با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی گفت: ستاد اقامه نماز برای ترویج فرهنگ نماز از ظرفیت‌های مردمی استفاده خواهد کرد چرا که ظرفیت‌های مردمی بهترین نوع ظرفیت برای ترویج فرهنگ نماز است. 

وی در پایان گفت: نماز دلالت بر این دارد که انسان با قدرتی فراتر از قدرت تمام انسان‌های جهان در ارتباط است و این ارتباط کامل‌ترین مصداق تقرب به خداست.

انتهای پیام
captcha