نماز شرط قبولی کارهای خیر انسان است
کد خبر: 4112046
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

نماز شرط قبولی کارهای خیر انسان است

دبیر ستاد اقامه نماز گفت: ما در هر شرایطی باید بتوانیم نماز را به جا آوریم، چرا که نشانه مسلمانی ما و شرط قبولی کارهای خیر انسان است.

حجت‌الاسلام والمسلین محسن قرائتی، دبیر ستاد اقامه نماز کشوربه گزارش ایکنا به نقل از واحد خبر روابط عمومی دانشگاه قم، حجت‌الاسلام والمسلین محسن قرائتی، دبیر ستاد اقامه نماز کشور در هفتمین اجلاس استانی نماز که امروز ۱۳ دی‌ماه برگزار شد،  طی پیام ویدیویی با تاکید بر اهمیت عبادت اظهار کرد: انسان برای عبادت آفریده شده است در نتیجه هر کاری که انسان برای خدا انجام می‌دهد عبادت است و اگر هدف از علم‌آموزی و جمع‌آوری اطلاعات، عبادت نباشد پس فرق جامعه اسلامی ما با بقیه دنیا چه چیزی است؟

وی با اشاره به جامعیت نماز در مسائل تربیتی گفت: می‌توانیم در نماز تمام مسائل تربیتی جامعه و فرزاندان خود را پیدا کنیم به‌طور مثال نماز مردمی بودن را به ما یاد می‌دهد، تمام افراد جامعه اعم از کسبه یا فقرا می‌توانند در نماز شرکت کنند و هیچ فرقی بین مردم نمی‌گذارد.

قرائتی در پایان با اشاره به اینکه نماز، شرط قبولی کارهای خیر انسان است در تکریم جایگاه این فریضه الهی بیان کرد: نماز فقط مختص به دین اسلام نیست بلکه در همه ادیان الهی به نماز توجه ویژه‌ای دارند و همواره مردم را به خواندن نماز تشویق می‌کنند.

انتهای پیام
captcha