جشنواره «گفتمان خدمت» در اراک آغاز به کار کرد
کد خبر: 4114016
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

جشنواره «گفتمان خدمت» در اراک آغاز به کار کرد

جشنواره «گفتمان خدمت»، امروز، 21 دی، به مدت سه روز در مصلای بیت‌المقدس اراک آغاز به کار کرد و علاقه‌مندان در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند از غرفه‌ها بازدید کنند.

مجید مومنی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل این مجموعه در استان، امروز، 21 دی، در افتتاحیه جشنواره «گفتمان خدمت» که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین، برنامه و طرح‌هایی در این راستا در این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

مؤمنی ادامه داد: رسانه‌های معاند قصد دارند واقعیت را تحریف کرده و تلاش‌ها و دستاوردهای نظام در طول 43 سال را مخدوش کنند. از اهداف مهم این جشنواره ایجاد امید و نشاط بین خانواده‌ها و ترویج فرهنگ خیر و احسان است. گروه‌های جهادی، تبلیغی و مراکز نیکوکاری در سطح استان در نمایشگاه این جشنواره مستقر هستند تا خدمات خود را ترویج کنند تا کار جهادی گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ۷ کمیته اجرایی در سطح استان، هسته مرکزی گفتمان خدمت هستند، افزود: در این مدت ۲۱ جلسه تشکیل دادیم و گروه‌هایی نیز در فضای مجازی از ما حمایت کردند. خیرین بزرگوار طبخ غذا را بر عهده گرفتند و ۷۲ غرفه نمایشگاهی در سطح استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه 48 گروه جهادی از آقایان و 39 گروه از بانوان طلبه در استان فعال هستند، ادامه داد: ۳۴۸ مرکز نیکوکاری در استان فعالند که ۱۸۶ مرکز توسط روحانیون مدیریت می‌شود.

مومنی با اشاره به اقدامات مهم جشنواره گفتمان خدمت، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه گفتمان خدمت در مصلی اراک، به صدا درآوردن زنگ گفتمان خدمت در مدارس، همکاری با نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه‌ها برای تشکیل کرسی‌های نظریه‌پردازی، نشست تبیین گفتمان خدمت، برگزاری شب شعر، مسابقه نقاشی گفتمان خدمت، توزیع همزمان ۲۰۰۰ بسته معیشتی در دورترین نقاط استان، بازدید از خانواده ۳۰ طلبه شهید در استان، پخش همزمان مراسم افتتاحیه در شبکه شاد آموزش و پرورش و صداوسیما، اهدای ۵۶ سری جهیزیه به نو عروسان و اعزام ۸۴۴ نفر به مشهد از جمله اقدامات ما در این مدت بوده است.

انتهای پیام
captcha