اجتماع پارس آبادی‌ها در پی محکومیت اهانت نشریه فرانسوی‌
کد خبر: 4114310
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

اجتماع پارس آبادی‌ها در پی محکومیت اهانت نشریه فرانسوی‌

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مردم شهرستان پارس‌آباد همزمان با سراسر کشور با اجتماع در میادین، اقدام نشریه صهیونیستی فرانسوی شارلی ابدو به مقام شامخ مرجعیت را محکوم کردند.

خطبه های نماز جمعه پارس آبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد، ۲۳ دی ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، بیان کرد: مردم شهرستان پارس آباد همزمان با سراسر کشور، بعد از اقامه نماز جمعه، با اجتماع در میادین، اقدام نشریه صهیونیستی فرانسوی شارلی ابدو به مقام شامخ مرجعیت را محکوم کردند.

وی افزود: نمازگزاران تکبیرگویان در مقابل مصلی امام، ضمن اعلام تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، با فریادهای کوبنده «مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه» اقدام نشریه صهیونیستی فرانسوی «شارلی ابدو» در اهانت به مقام مرجعیت را محکوم کردند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد تصریح کرد: گستاخی نشریه فرانسوی و در هم آمیخته شدن اختلافات و درگیری‌های سیاسی با جنبه‌های اعتقادی و معنوی مردم می‌تواند کشورها و ملت‌ها را به خطر بی‌اندازد و لازمه جلوگیری از این دخالت‌ها، مقاومت ملت‌ آزاده اسلامی در برابر آن‌ها است.

حجت‌الاسلام باقری بنابی ادامه داد: اقدام زشت و ذلت‌بار سیاه‌نامه فرانسوی، خشم مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران را که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را مأمن‌گاه و حبل‌المتین گذر از گردنه‌های پر پیچ و خم گذشته و آینده نظام اسلامی می‌دانند برانگیخته است.

انتهای پیام
captcha