مسئولان از فرصت دهه فجر برای بیان خدمات دولت به مردم استفاده کنند
کد خبر: 4114338
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

مسئولان از فرصت دهه فجر برای بیان خدمات دولت به مردم استفاده کنند

امام‌جمعه ارومیه گفت: ۲۲ بهمن ایام‌الله است و با توجه به در پیش بودن دهه فجر، مسئولان از فرصت استفاده کرده و خدمات صورت گرفته را به تفسیر برای مردم بیان کنند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه ۲۳ دی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: دشمنان تصور می‌کنند با اهانت به دین اسلام می‌توانند آوازه آن را خاموش کنند در حالی که اشتباه کرده و خیال آنها باطل است.

وی افزود: فتنه دشمنان راه به جایی نخواهد برد و خداوند نور خود را به جهان نشان خواهد داد و دیدیم جاهلیت چقدر به پیامبر اسلام(ص) اهانت کردند اما امروز نام او از مأذنه مساجد جهان شنیده می‌شود و یک لحظه نیست که نام پیامبر اسلام(ص) در کره زمین گفته نشود.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به اقدام توهین‌آمیز مجله فکاهی و طنز «شارلی ابدو» فرانسه ادامه داد: این مجله کارش توهین به ادیان الهی و اشخاص است و بارها به پیامبر اسلام(ص)، حضرت مریم(س) و آیین مسیحیت توهین کرده که اکنون بر مسلمانان واجب است در مقابل این توهین ساکت نباشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه مسئولان فرانسوی از این اقدام به عنوان آزادی بیان حمایت می‌کنند در حالی که خودشان چنین آزادی بیانی را بر نمی‌تابند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه نظر دشمن این است که ایام الله را از یادها ببرد، گفت: ۲۲ بهمن ایام‌الله است و با توجه به در پیش بودن دهه فجر، مسئولان از فرصت استفاده کرده و خدمات صورت گرفته را به تفسیر برای مردم بیان کنند.

حجت‌الاسلام قریشی به مزیت‌های مرزی بودن استان اشاره کرد و یادآور شد: از این ظرفیت می‌توان در ایجاد تعاملات مرزی با کشورهای همسایه استفاده کرد و چه بسا بسیاری از مباحث و مشکلات از این طریق حل می‌شود.

انتهای پیام
captcha