هدف دشمن ضربه زدن به اصل اسلام است
کد خبر: 4117549
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
خطیب جمعه یزدان‌آباد:

هدف دشمن ضربه زدن به اصل اسلام است

حجت‌الاسلام رضا ایزدی گفت: توهین به مقدسات برای جهان اسلام سخت است و دشمنان با این اقدامات نشان داده‌اند که اصل اسلام را نشانه گرفته‌اند، اما اسلام روز به روز پرفروغ‌تر و دشمنان خوارتر خواهند شد.

حجت‌الاسلام رضا ایزدی خطیب جمعه یزدان‌آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا ایزدی، خطیب جمعه یزدان‌آباد امروز، هفتم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این بخش ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی به سخنی از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: هر کس ویژگی‌هایی از جمله خداشناسی، دشمن‌شناسی، ذکر شبانه‌روزی و روابط اجتماعی خوب داشته باشد هیچ عذری برای رفتن به بهشت ندارد.

وی با بیان اینکه توکل بر خدا، صبور بودن در برابر مصیبت‌ها، قانع بودن به روزی خداوند، حق‌شناسی، باطل‌شناسی و شناخت نسبت به دنیا و آخرت از ویژگی‌های بهشتیان است، اظهار کرد: شیطان در برابر کسانی که چنین ویژگی‌هایی دارند شکست می‌خورد.

خطیب جمعه یزدان‌آباد در خطبه دوم با اشاره به در پیش بودن ایام‌البیض و اذکار ماه رجب و گرامیداشت ولادت امام جواد(ع) گفت: امام جواد(ع) فرموده است کسی که سه ویژگی انصاف، ظلم نکردن و مسئولیت‌پذیری داشته باشد، خداوند و مردم او را دوست دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر و سالروز بازگشت امام راحل به میهن بیان کرد: ضرورت دارد جشن‌های دهه فجر باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود. امروز دشمن خوبی‌ها و دستاوردهای انقلاب را کتمان و تخریب می‌کند، لذا باید با جهاد تبیین با دشمن مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام ایزدی ضمن محکوم کردن اهانت دشمنان اسلام به کلام وحی گفت: توهین به مقدسات برای جهان اسلام سخت است و دشمنان با این اقدامات نشان داده‌اند که اصل اسلام را نشانه گرفته‌اند، اما اسلام روز به روز پرفروغ‌تر و دشمنان خوارتر خواهند شد.

انتهای پیام
captcha