مهم‌ترین دستاورد انقلاب عزت و استقلال کشور است
کد خبر: 4117553
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد:

مهم‌ترین دستاورد انقلاب عزت و استقلال کشور است

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر مهم‌ترین دستاورد انقلاب را عزت و استقلال کشور دانست و گفت: جمهوری اسلامی، استکبار جهانی را عاجز کرده است؛ امروز هر کاری در منطقه بخواهد انجام شود، باید با هماهنگی ایران باشد.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، امام‌جمعه موقت خرم‌آباد،به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد، امروز، هفتم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از گرفتاری‌های بشر غفلت است و انسان غافل، گرفتار دام شیطان می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان بصیر و انسان غافل با هم مساوی نیستند، اضافه کرد: یکی از جنبه‌های غفلت، غفلت بر ناظرانی است که ناظر بر تمام اعمال و رفتار انسان است و اگر بصیر باشیم باید بدانیم تمام اعمال  ما ثبت و ضبط می‌شود.

شمسی‌فر با بیان اینکه قرآن برای تلاوت نیست بلکه برنامه زندگی است و هر کس براساس دستور قرآن عمل کند سعادت دنیا و آخرت را برای خود رقم زده است، اظهار کرد: یکی از دستورات قرآن، مراقبت بر اعمال خود و عدم غفلت از ناظران اعمال است، چراکه اعمال ما دیده می‌شود.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به اینکه دو ملک یا مأمور اعمال ما را می‌نویسند، اضافه کرد: روز قیامت اعضای بدن انسان به آنچه انسان انجام داده است، شهادت می‌دهند؛ خداوند گوش، چشم و زبان انسان را خلق و فردای قیامت از آنان سوأل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در کلام مولای متقیان، سخت‌ترین دشمن درونی انسان شهوت و غضب است، اظهار کرد: اگر کسی بر شهوت و غضب خود غلبه پیدا کند، و فریب نفس اماره را نخورد، به آنچه می‌خواهد می‌رسد. دشمن بیرونی انسان، شیطان است و اگر انسان با شیطان مبارزه نکند، زمین‌گیر می‌شود.

شمسی‌فر با تبریک ماه رجب بر لزوم توجه به دعاهای این ماه تأکید کرد و با بیان اینکه رجب نام رودی در بهشت است که از شیر سفید‌تر و از عسل شیرین‌تر است، گفت: دیگر مناسبت هفته جاری ولادت امام جواد(ع) و سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی است. مؤلفه اصلی در جمهوری اسلامی ایران، رهبری و مردم است. ولایت فقیه کاروان حق است و نظام اسلامی با رهبری ولایت و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای انقلاب استقلال بود، چراکه در زمان طاغوت، کشور ما در سلطه بیگانگان بود و امروز یک کشور مستقل است، اظهار کرد: در دوران پهلوی ما اختیار کشور را نداشتیم ولی امروز اگر بخواهند کاری در منطقه انجام دهند، باید با هماهنگی و اجازه ایران باشد.

شمسی‌فر مهم‌ترین دستاورد انقلاب را عزت و استقلال کشور دانست و با بیان اینکه جمهوری اسلامی، استکبار جهانی را عاجز کرده است، ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد اقتدار نظام و افول قدرت آمریکا هستیم؛ اگر سپاه نبود، داعش اروپا را نابود می‌کرد.

انتهای پیام
captcha