خدمات نظام در دهه فجر برای مردم تبیین شود
کد خبر: 4117563
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
امام جمعه یاسوج:

خدمات نظام در دهه فجر برای مردم تبیین شود

آیت‌الله سیدنصیر حسینی با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید دستاوردها و خدمات نظام طی این مدت برای مردم تبیین شود.

نماز جمعه یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه یاسوج، امروز، هفتم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اقدام توهین‌آمیز دشمنان به قرآن کریم و مقدسات اسلامی اظهار کرد: قرآن کتاب خداوند و متعلق به همه مسلمانان جهان است. این حرکت دشمنان ضدیت با اسلام است، آنها ادعای دموکراسی و حقوق بشر را دارند، اما در عمل به هیچ قانون و حقوقی پایبند نیستند و به مقدسات میلیون‌ها مسلمان اهانت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا غیرت ملی را در بین مردم و به‌خصوص جوانان از بین ببرند، افزود: آن‌ها به دنبال فروپاشی و تجزیه ایران اسلامی هستند، اما مردم این خطه بیدار و هوشیار هستند و بدون شک دسیسه‌ها و نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کنند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه دشمنان از ظرفیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند، اضافه کرد: باید برنامه‌های دهه فجر هرچه باشکوه‌تر در همه مناطق کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شود.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه دشمنان از اوایل انقلاب تاکنون از همه ظرفیت‌ها و روش‌های مختلف برای براندازی جمهوری اسلامی استفاده کردند، گفت: آنها انوع جنگ نرم، ترکیبی، ترور و از هزاران ترفند دیگر را علیه کشور ما استفاده کردند و نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز باشکوه و قدرتمندتر می‌شود.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با ابراز نگرانی از وضعیت تورم و گرانی در بازار اضافه کرد: مسئولان باید با نظارت جدی بازار را کنترل و کالاهای اساسی مردم را تأمین کنند.

امام جمعه یاسوج با تأکید بر اینکه مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا گاز به همه مناطق کشور منتقل شود از مسئولان خواست نسبت به هزینه‌های بالای گاز و برق در شهرستان‌های گرمسیری و سردسیری تجدیدنظر کنند.

انتهای پیام
captcha